Διερεύνηση αντιλήψεων και αναγκών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης όσον αφορά την αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαιδευτική διεργασία
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τέχνη ; Ψηφιακός οδηγός ; Εκπαίδευση ενηλίκων ; Ιστοσελίδες (Web sites) ; ΕκπαίδευσηΠερίληψη
Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς η εκπαίδευση ενηλίκων μπορεί
να συμβάλλει στην ομαλή προσαρμογή της κοινωνίας στις αλλαγές αυτές. Η παρούσα
διπλωματική εργασία διεξάγεται στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων και διερευνά
τις αντιλήψεις και τις ανάγκες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης όσον
αφορά στην αξιοποίηση της τέχνης στο εκπαιδευτικό τους έργο. Ο εκπαιδευτικός για
να παραμείνει αποτελεσματικός στο ρόλο του χρειάζεται να προσαρμόζει τη
διδασκαλία του σύμφωνα με τις αλλαγές που συμβαίνουν στην κοινωνία,
αναπτύσσοντας τις ικανότητες και τις γνώσεις του και να μην μένει προσκολλημένος
σε απαρχαιωμένες μεθόδους διδασκαλίας. Νέοι μέθοδοι και μέσα διδασκαλίας
έρχονται στο προσκήνιο που όμως οι εκπαιδευτικοί είτε δεν γνωρίζουν είτε
αντιμετωπίζουν δυσκολίες ως προς την πρακτική τους εφαρμογή. Στην παρούσα
εργασία γίνεται μια προσπάθεια διερεύνησης αντιλήψεων των εκπαιδευτικών
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με την αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαιδευτική
διεργασία. Αφού εντοπιστούν μέσα από την έρευνα μας οι αντιλήψεις των
εκπαιδευτικών, διερευνηθούν οι γνώσεις και οι ικανότητες τους σχετικά με την
αξιοποίηση της τέχνης και εντοπιστούν οι ανάγκες τους, δημιουργείται ένα
εκπαιδευτικό ιστoλόγιο του οποίου ο σχεδιασμός στηρίζεται στις ανάγκες των
εκπαιδευτικών όσον αφορά την αξιοποίηση της τέχνης. Το εκπαιδευτικό ιστολόγιο θα
μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα την αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαιδευτική
διεργασία αλλά και από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς για την εκπαίδευση και την
προσωπική τους ανάπτυξη.