Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΔιαμαντόπουλος, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2017-12-22T08:40:59Z
dc.date.available2017-12-22T08:40:59Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10375
dc.description.abstractΈνας από τους βασικούς και σημαντικούς κλάδους τόσο στην ελληνική, όσο και στην παγκόσμια, κοινωνία και οικονομία είναι το Retail Market (λιανικό εμπόριο). Παρά όμως την σημαντική συνεισφορά του, δέχεται μεγάλα πλήγματα στα έσοδά του, και δύσκολα συναντάμε νέες τεχνολογίες να εισέρχονται και να βοηθούν σε αυτό. Η πλέον μόνη εξαίρεση είναι το Amazon Go. Μια εφαρμογή της εταιρείας Amazon, όπου ο χρήστης εισέρχεται σε ένα φυσικό κατάστημα, σαρώνοντας ένα QR-Code στα αντίστοιχα τουρνέ, από το κινητό του, βάζει τα προϊόντα που επιθυμεί στο καλάθι του, ενώ ταυτόχρονα ενημερώνεται το «εικονικό» καλάθι στο κινητό του, με την χρήση αλγορίθμων και αισθητήρων και στο τέλος βγαίνει από το κατάστημα πληρώνοντας, σαν να έκανε μια συναλλαγή μέσω διαδικτύου. Όλα αυτοματοποιημένα. Σε αυτό το σημείο γεννιόνται οι εξής απορίες: «Πόσο εύκολα θα μπορούσε να λειτουργήσει μια παρόμοια εφαρμογή στην ελληνική οικονομία;», «Πόσο έτοιμο και τεχνολογικά ώριμο είναι το αγοραστικό κοινό να την αποδεχθεί;», «Υπάρχει βιωσιμότητα σε έναν τέτοιο κλάδο;», «Ποια τα οφέλη της εταιρείας, αλλά και των επενδυτών από μια τέτοια ενέργεια;». Μέσα από την ακόλουθη εργασία θα δοθούν οι απαντήσεις για όλα τα ανωτέρω ερωτήματα. Αυτό θα επιτευχθεί μέσα από μια ανάλυση όλων των παραγόντων που συμβάλλουν στην σωστή λειτουργία μιας τέτοιας επιχείρησης, με αποτέλεσμα να εντοπίσουμε όλα τα πιθανά κέρδη και κόστη της παρούσας επένδυσης.el
dc.format.extent121el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤεχνοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση λειτουργίας εταιρείας retail market με τη χρήση εφαρμογώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordΛιανικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΑνάλυση αγοράςel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordΔιεθνής αγοράel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΑνθρώπινοι πόροιel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομική ανάλυσηel
dc.subject.keywordRetail tradeel
dc.subject.keywordMarket & Goel
dc.subject.keywordSupermarketsel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»