Τεχνοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση λειτουργίας εταιρείας retail market με τη χρήση εφαρμογών
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Λιανικό εμπόριο ; Ανάλυση αγοράς ; Στρατηγικό μάρκετινγκ ; Ελλάδα ; Διεθνής αγορά ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Ανθρώπινοι πόροι ; Χρηματοοικονομική ανάλυση ; Retail trade ; Market & Go ; SupermarketsΠερίληψη
Ένας από τους βασικούς και σημαντικούς κλάδους τόσο στην ελληνική, όσο και στην παγκόσμια, κοινωνία και οικονομία είναι το Retail Market (λιανικό εμπόριο). Παρά όμως την σημαντική συνεισφορά του, δέχεται μεγάλα πλήγματα στα έσοδά του, και δύσκολα συναντάμε νέες τεχνολογίες να εισέρχονται και να βοηθούν σε αυτό.
Η πλέον μόνη εξαίρεση είναι το Amazon Go. Μια εφαρμογή της εταιρείας Amazon, όπου ο χρήστης εισέρχεται σε ένα φυσικό κατάστημα, σαρώνοντας ένα QR-Code στα αντίστοιχα τουρνέ, από το κινητό του, βάζει τα προϊόντα που επιθυμεί στο καλάθι του, ενώ ταυτόχρονα ενημερώνεται το «εικονικό» καλάθι στο κινητό του, με την χρήση αλγορίθμων και αισθητήρων και στο τέλος βγαίνει από το κατάστημα πληρώνοντας, σαν να έκανε μια συναλλαγή μέσω διαδικτύου. Όλα αυτοματοποιημένα.
Σε αυτό το σημείο γεννιόνται οι εξής απορίες: «Πόσο εύκολα θα μπορούσε να λειτουργήσει μια παρόμοια εφαρμογή στην ελληνική οικονομία;», «Πόσο έτοιμο και τεχνολογικά ώριμο είναι το αγοραστικό κοινό να την αποδεχθεί;», «Υπάρχει βιωσιμότητα σε έναν τέτοιο κλάδο;», «Ποια τα οφέλη της εταιρείας, αλλά και των επενδυτών από μια τέτοια ενέργεια;».
Μέσα από την ακόλουθη εργασία θα δοθούν οι απαντήσεις για όλα τα ανωτέρω ερωτήματα. Αυτό θα επιτευχθεί μέσα από μια ανάλυση όλων των παραγόντων που συμβάλλουν στην σωστή λειτουργία μιας τέτοιας επιχείρησης, με αποτέλεσμα να εντοπίσουμε όλα τα πιθανά κέρδη και κόστη της παρούσας επένδυσης.