Δημιουργία ηλεκτρονικού σεμιναρίου για τη διερευνητική μάθηση και τις μοντέρνες τεχνικές αξιολόγησης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικά σεμινάρια ; Διερευνητική μάθηση ; Τεχνικές αξιολόγησης ; Τεχνολογικές καινοτομίες ; ΕκπαίδευσηΠερίληψη
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλύσουμε τη δημιουργία ενός
ηλεκτρονικού σεμιναρίου με θέμα την Διερευνητική μάθηση στις Φυσικές επιστήμες
και την αξιοποίηση μοντέρνων τεχνικών αξιολόγησης για την αποτίμηση των
διερευνητικών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα σε διερευνητικά σενάρια.
Αρχικά, θα εξετάσουμε το θεωρητικό υπόβαθρο και την ανάγκη που μας
οδήγησε στη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού σεμιναρίου. Θα δούμε συνοπτικά τις
προσεγγίσεις που αξιοποιήθηκαν στην υλοποίηση του σεναρίου και την αξία αυτών
των προσεγγίσεων.
Στη συνέχεια, θα μιλήσουμε για το σχεδιασμό του ηλεκτρονικού σεμιναρίου,
τους στόχους που καλείται να καλύψει και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Θα
αναλύσουμε το περιεχόμενο του σεμιναρίου, την κατηγοριοποίηση των ενοτήτων
καθώς και τους μαθησιακούς πόρους που δημιουργήθηκαν για το σεμινάριο αυτό.
Από την ανάλυση αυτή προκύπτει o ρόλος που έχει ο εκπαιδευτής και οι
εκπαιδευόμενοι μέσα στο ηλεκτρονικό σεμινάριο. Θα δούμε, επίσης, το περιβάλλον
της πλατφόρμας και πως αυτό παραμετροποιήθηκε για τις ανάγκες του ηλεκτρονικού
σεμιναρίου.
Κατόπιν, ακολουθεί η αξιολόγηση του ίδιου του ηλεκτρονικού σεμιναρίου η
οποία έγινε θέτοντας σε λειτουργία το σεμινάριο σε πραγματικές συνθήκες με μία
ομάδα εκπαιδευομένων οι οποίοι δήλωσαν συμμετοχή.
Τέλος, θα δούμε τα συμπεράσματα όλου του εγχειρήματος καθώς και θα
αναφέρουμε μερικά θέματα για πιθανή μελλοντική μελέτη.