Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔελούκα - Ιγγλέση, Κορνηλία
dc.contributor.authorΠαναγοπούλου, Ιωάννα
dc.date.accessioned2017-09-25T07:33:16Z
dc.date.available2017-09-25T07:33:16Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10000
dc.description.abstractΩς απόφοιτος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ως ασκούμενη στο χώρο των λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών, οι υπηρεσίες που καλούμαι να παρέχω χρήζουν ιδιαίτερης επιμέλειας και προσοχής, καθώς στην περίπτωση πλημμελούς ή εσφαλμένης διεκπεραίωσής τους αποδίδεται ευθύνη τόσο με βάση το αστικό δίκαιο όσο και με το ισχύον δίκαιο του καταναλωτή. Η εργασία αυτή αποτελεί την αφετηρία σε μια προσπάθεια να γνωρίσω και να αναλύσω τον Κώδικα Δεοντολογίας, τις αρμοδιότητες και υποχρεώσεις που απορρέουν από τον εν λόγω Κώδικα για τον λογιστή – φοροτεχνικό, καθώς επίσης και τις ευθύνες που πιθανόν μπορεί να αποδοθούν σε αυτόν από πλημμελείς υπηρεσίες του, σύμφωνα με το Δίκαιο του καταναλωτή αλλά και κατά τις διατάξεις του πρόσφατου Κώδικα Δεοντολογίας. Καταναλωτής είναι προφανώς ο εντολέας-πελάτης του λογιστή. Πρόκειται, σύμφωνα με την κρατούσα σήμερα τάση του σύγχρονου κράτους-δικαίου, για το πρόσωπο που αποτελεί τον αδύναμο κρίκο της οικονομίας της αγοράς. Συνεπώς, κρίθηκε απαραίτητη η προστασία του. Έτσι, σταδιακά, αλλά με απαιτήσεις ιδιαίτερα φιλόδοξες γεννήθηκε ένας νέος κλάδος δικαίου, Ενωσιακής κυρίως προέλευσης, που ρυθμίζει τη νομική θέση του καταναλωτή και επιδιώκει την προστασία των οικονομικών του συμφερόντων καθώς και την προάσπιση της υγείας και ασφάλειάς του. Άλλωστε, θα πρέπει να καταστεί σαφές πως τα δικαιώματα που χαρακτηρίζουν το κάθε άτομο ως «καταναλωτή» τον ακολουθούν παντού. Με την παρούσα εργασία επιχειρείται η προσέγγιση της επαγγελματικής αστικής ευθύνης του λογιστή – φοροτεχνικού απέναντι στον καταναλωτή – πελάτη του. Συγκεκριμένα, η ευθύνη και οι υποχρεώσεις του λογιστή – φοροτεχνικού, μεταξύ των άλλων, αποτυπώνονται και στον Ν.3314/23-12-2013 που αποτελεί των Κώδικα Δεοντολογίας Λογιστών Φοροτεχνικών. Η εφαρμογή των κανόνων επαγγελματικής δεοντολογίας συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο της ορθής πραγμάτωσης των επαγγελματικών τους καθηκόντων. Ταυτόχρονα γίνεται πιο σαφές το πεδίο και ο τρόπος εφαρμογής του άρθρου 8 του Ν.2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών, αναφορικά με την επαγγελματική ευθύνη του λογιστή-φοροτεχνικού.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ ευθύνη του λογιστή απέναντι στον πελάτη - καταναλωτή για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του σύμφωνα με το ισχύον Δίκαιο (ιδίως με βάση το άρθρο 8 του Ν.2251/1994 και τον Κώδικα Δεοντολογίας Λογιστών - Φοροτεχνικών Ν.3314/2013)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΛογιστική και Έλεγχος Επιχειρήσεων και Δημοσίων Οργανισμώνel
dc.subject.keywordΔίκαιο του καταναλωτήel
dc.subject.keywordΦορολογικό δίκαιοel
dc.subject.keywordΛογιστικήel
dc.subject.keywordΛογιστέςel
dc.subject.keywordΚώδικας Δεοντολογίας Λογιστών - Φοροτεχνικώνel
dc.subject.keywordΕπαγγελματική επάρκειαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»