Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 1042
Ποσοτική ανάλυση - Προβλέψεις πωλήσεων επιχείρησης εμπορίας αυτοκινήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι αρχικά να γίνει παρουσίαση του κλάδου του αυτοκινήτου, καθώς και της εξέλιξής του σε συνδυασμό με τις οικονομικές μεταβολές των τελευταίων ετών, ενώ στη συνέχεια να αναλυθούν οι ...
Τεχνική ανάλυση και λήψη επενδυτικών αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την Τεχνική Ανάλυση ως εργαλείο για την λήψη επενδυτικών αποφάσεων. Αρχικά, παρουσιάζεται η Θεωρία του Dow και οι αρχές πάνω στην οποία βασίζεται η Τεχνική Ανάλυση, ύστερα γίνεται ...
Ο καταδυτικός τουρισμός στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)
Οι καταδύσεις αποτελούν αναμφισβήτητα μια από τις ωραιότερες και πλέον
ενδιαφέρουσες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, οι οποίες προσφέρουν ταυτόχρονα
άθληση, γνώσεις, υγεία, πνευματική άσκηση και ψυχική ηρεμία. Πολλοί ...
Η συναισθηματική νοημοσύνη ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διοίκηση των σύγχρονων επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τη σχέση συναισθηματικής νοημοσύνης και ηγεσίας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα ...
Το ρυθμιστικό πλαίσιο της αγοράς τυχερών παιγνίων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-29)
Η αγορά των τυχερών παιγνίων στην Ελλάδα ανέκαθεν παρουσίαζε ιδιομορφίες που
επικεντρώνονται κυρίως στο γεγονός της ύπαρξης του μονοπωλίου, του πάλαι ποτέ κραταιού και
υπό κρατική διαχείριση Οργανισμού Προγνωστικών Αγώνων ...
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας 3* στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Εξωστρεφής επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-25)
Μια επιχείρηση δεν αρκεί να έχει άφθονους παραγωγικούς πόρους προκειμένου να δομήσει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίωσή της σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο είναι η δημιουργία επιχειρηματικής ...
Κριτική διερεύνηση της πρακτικής των ενδοομιλικών συναλλαγών σε διεθνές επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στα κεφάλαια που ακολουθούν, μελετάται η ιστορική πορεία της διακριτής τιμολόγησης και πως αυτή εφαρμόζεται από τις επιχειρήσεις. Στην συνέχεια παρουσιάζονται μερικοί από τους ορισμούς που χρησιμοποιούνται αλλά και οι ...
Ανάπτυξη και εφαρμογή συστημάτων επιχειρηματικής ευφυΐας για λήψη διοικητικών αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05-27)