Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 89
Εφαρμογή του προτύπου 5s σε βιομηχανία παραγωγής χρωμάτων: ανάλυση απαιτήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Αυτή η Μεταπτυχιακή διατριβή αναφέρεται στην παρουσίαση του 5S πρότυπου μοντέλου διαχείρισης. Είναι ένα μοντέλο με δυνατότητα εφαρμογής σε όλους τους χώρους εργασίας, τόσο στις γραμμές παραγωγής όσο και στα γραφεία. Ως ...
Ανάπτυξη πλατφόρμας εισαγωγής σφαλμάτων για την αξιολόγηση της ασφάλειας ενσωματωμένων συστημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Μία από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους αξιολόγησης της ασφάλειας και της αξιοπιστίας των ενσωματωμένων συστημάτων είναι η εισαγωγή σφάλματος (Fault Injection - FI), στην οποία προσομοιώνεται η συμπεριφορά του συστήματος ...
Αλγόριθμοι αυτοματοποιημένων συναλλαγών βασισμένοι σε τεχνικές μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
Μια σχετικά νέα προσέγγιση στις συναλλαγές κρυπτονομισμάτων είναι η χρήση αλγορίθμων μηχανικής εκμάθησης για την πρόβλεψη της αύξησης και της πτώσης των τιμών πριν εμφανιστούν. Ένας βέλτιστος έμπορος κρυπτονομισμάτων θα ...
Συστημική ψηφιακή μεταμόρφωση μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Χρήση λογισμικού: DCSYM CASE TOOL, VSMod, VENSIM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12)
Οι ριζικές αλλαγές στον τομέα των επιχειρήσεων και της τεχνολογίας επηρεάζουν τις
Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜμΕ), οι οποίες καλούνται να επιδείξουν μεγάλη
προσαρμοστικότητα. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει ...
Κατασκευή εφαρμογής android για υποστήριξη μαιών - μαιευτών και εγκύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11)
Η εξέλιξη της τεχνολογίας, δίνει λύσεις στα προβλήματα της σημερινής εποχής και ταυτόχρονα διευκολύνει τον τρόπο ζωής των ανθρωπότητας. Ιδιαίτερα στην εποχή του κορονοϊού, αναδείχτηκε ακόμη περισσότερο η ανάγκη, για εφαρμογές ...
Αλγόριθμοι για επίλυση συζευγμένων συνεχών παιγνίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική μελέτη των αλγορίθμων για την επίλυση του προβλήματος βελτιστοποίησης παιγνίων όπου οι παίκτες αντιμετωπίζουν περιορισμούς στον συνδυασμένο χώρο στρατηγικής. Σε αυτού του ...
Διαδραστική οπτικοποίηση με χρήση AR. Η περίπτωση του Κάστρου της Κάτω Χώρας Κυθήρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Οι πρακτικές συλλογής, τεκμηρίωσης και ανάδειξης ιστορικών/αρχαιολογικών αντικειμένων και χώρων πολιτισμού αντικαθίστανται σταδιακά από νέες μεθόδους, τις ψηφιακές. Tα τελευταία χρόνια η χρήση των νέων μεθόδων γίνεται ...
Επιθέσεις σε φωνητικούς βοηθούς με χρήση συντιθέμενης φωνής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Στις μέρες μας οι Ψηφιακοί Βοηθοί εισβάλλουν όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας προσφέροντας διευκολύνσεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το «Έξυπνο Σπίτι» (“Smart Home”), το οποίο υπόσχεται να φέρει πολλές ...
Αναγνώριση συναισθημάτων και αντικειμένων περιβάλλοντος σε βιντεοκλήση μέσω κινητού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11)
Στα πλαίσια της εργασίας αυτής, αναπτύχθηκε εφαρμογή για κινητές συσκευές Android όπου
κατά την διάρκεια βιντεοκλήσης να ανιχνεύονται με την βοήθεια τεχνικής νοημοσύνης διάφορα
χαρακτηριστικά προσώπου, όπως κατά πόσο ...
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ...