Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 109
Χρήση τεχνολογίας NFC για τον έλεγχο φυσικής και λογικής πρόσβασης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12)
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάπτυξη μιας web πλατφόρμας για τη
διαχείριση εισόδου χρηστών σε φυσικές υποδομές, αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και
μοντέλα μηχανικής μάθησης. Η πλατφόρμα θα ...
Πλατφόρμα αυτοματοποίησης και βελτίωσης της αποδοτικής λειτουργίας του προνοσοκομειακού συστήματος υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)
Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάπτυξη, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός πληροφοριακού συστήματος που θα υποστηρίξει το υπάρχον προνοσοκομειακό σύστημα ιατρικής φροντίδας της Ελλάδας. Το πληροφοριακό ...
Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με υπερήρωα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Εξόρυξη δεδομένων από κοινωνικά δίκτυα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)
Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της πλειοψηφίας των ανθρώπων σήμερα, με αποτέλεσμα ένας τεράστιος όγκος ακατέργαστης πληροφορίας να έχει μαζευτεί. Εδώ έρχεται η εξόρυξη δεδομένων στα κοινωνικά ...
Εφαρμογή διαδικτύου πραγματικού χρόνου για την καταγραφή και ιχνηλάτιση COVID-19 κρουσμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αφορά τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας web end-to-end
εφαρμογής με λειτουργικότητα πραγματικού χρόνου για την καταγραφή και την ιχνηλάτηση COVID-19
κρουσμάτων. Η εφαρμογή στηρίχθηκε ...
Πλατφόρμα εκπαίδευσης με ηλεκτρονικά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει την εισαγωγή των παιχνιδιών μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ) στην εκπαίδευση και την σημασία τους στην ομαδική και την ατομική μάθηση. Γίνεται αναφορά για τη ...
Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας αγγλικών με την RBT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε την ηλεκτρονική μάθηση (e-learning), την Ταξινομία του Bloom (Bloom’s Taxonomy) καθώς και την Αναθεωρημένη Ταξινομία του Bloom (Revised Bloom’s Taxonomy ή RBT). Βάσει ...
Διαδικαστική δημιουργία πόλης, προσομοίωση κοινωνίας και χρήση του μοντέλου OCEAN σε Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο τη κατασκευή μιας πόλης η οποία έχει δημιουργηθεί διαδικαστικά με τη χρήση δυναμικών μεθόδων κατασκευής. Με την βοήθεια της πλατφόρμας ανάπτυξης Unity3D, θα γίνει η προσομοίωση των ...
Ανάπτυξη εφαρμογής για τη δημιουργία εξατομικευμένων μουσικών επιλογών με τη χρήση εξελιγμένων ασαφών γνωστικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)
Τα τελευταία 15 χρόνια χαρακτηρίζονται από μια τεράστια τεχνολογική ανάπτυξη κυρίως στο τομέα των κινητών τηλεφώνων. Τα έξυπνα τηλέφωνα πλέον αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του ανθρώπου. Η μουσική βιομηχανία δεν ...