Search
Now showing items 1-10 of 10
Έξυπνο σπίτι: περιγραφή και τεχνοοικονομική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-30)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία παρουσιάζει το «Έξυπνο Σπίτι», τι πρέπει να εμπεριέχεται για να μετατραπεί ένα απλό σπίτι σε «Έξυπνο» καθώς και τα θετικά στοιχεία και τα οικονομικά οφέλη του.
Πρόβλεψη διείσδυσης του Internet of Things
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Η μεγάλη ανάπτυξη και διάδοση της τεχνολογίας Internet of Things την τελευταία δεκαετία οδήγησε στην οικονομική εκμετάλλευσή τους και στην δημιουργία όχι μόνο νέων τμημάτων αγοράς αλλά και νέας αγοράς. Η παρούσα διπλωματική ...
Νομικό και τεχνολογικό καθεστώς ψηφιακών νομισμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Ζούμε σε έναν κόσμο που έχει αλλάξει μόνιμα από το Διαδίκτυο. Αυτή η νέα τεχνολογία άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν και εκτελούν εμπορικές συναλλαγές. Μία νέα καινοτόμος τεχνολογία αναδεικνύεται ...
Μελέτη οφέλους για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις από την χρήση πλατφορμών ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών e-business
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Στόχος της εργασίας ήταν η μελέτη τεχνολογιών που μπορούν να βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν με ελάχιστο κόστος και χωρίς την χρήση εξειδικευμένου τεχνικού ...
Business plan of e-shop development
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Σε αυτή τη διπλωματική εργασία αρχικά γίνεται μια ανάλυση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Πιο αναλυτικά εξηγείται τι είναι το Η.Ε. και δίνεται ο ορισμός του. Ακολουθεί το ιστορικό του Η.Ε. καθώς και οι κατηγορίες στις οποίες ...
Έξυπνη μέτρηση κατανάλωσης νερού με χρήση της τεχνολογίας ΝΒ-ΙοΤ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η έξυπνη μέτρηση της κατανάλωσης του νερού (smartwatermetering) αποτελεί μέρος της έξυπνης πόλης (smartcity), που ολοένα και γνωρίζει μεγάλη ανταπόκριση σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο. Η απόφασή μου να επιλέξω την έξυπνη ...
Έρευνα της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ στο μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)
Στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τον τρόπο που μια επιχείρηση μπορεί να οδηγηθεί στη χρήση και στην ανάπτυξη της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ (marketing automation) η οποία χαρακτηρίζεται ...
Η μετάβαση από το παραδοσιακό μάρκετινγκ 4p στο ψηφιακό μάρκετινγκ 5p
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-01)
Το σύγχρονο περιβάλλον δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων είναι αρκετά ευμετάβλητο και χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο ανταγωνισμό. Τα δύο στοιχεία αυτά καθιστούν την σύγκλιση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών ως ...
Προσωπικοί ψηφιακοί βοηθοί και εφαρμογές τους σε υπηρεσίες έξυπνου σπιτιού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)
Με την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και του Internet of Things (IoT) έχουν έρθει στο προσκήνιο καινοτομίες και νέες εφαρμογές σε όλους τους τομείς. Εφαρμογές όπως τα έξυπνα σπίτια (Smart Homes), έξυπνες πόλης (Smart ...
Υπολογιστικό νέφος και ο Γενικός Κανόνας Προστασίας Δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Τα πληροφοριακά συστήματα αποτελούσαν και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι για την ανάπτυξη και την εξέλιξη των επιχειρήσεων. Η σωστή ανάπτυξη αυτών αποτελεί «κλειδί» στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων και τη σωστή οργάνωση αυτών. ...