Search
Now showing items 1-10 of 167
Η μεθοδολογία διαχείρισης έργων ως μέσο διαχείρισης γνώσης σε περιβάλλον Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει το κατάλληλο υπόβαθρο για την κατανόηση
της σχέσης ανάμεσα σε τρεις βασικές έννοιες της ευρύτερης επιστήμης της
Διοίκησης. Στο πρώτο κεφάλαιο κάνουμε μια σύντομη αναφορά στους
σκοπούς της ...
Επιχειρηματικό σχέδιο (business plan) και επιχειρηματικότητα : ανάλυση και αξιολόγηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετάσει αν το επιχειρηματικό σχέδιο (Business Plan), συντελεί στην αύξηση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων, και κατά πόσο η αγορά είναι διαθέσιμη και δεκτική στην ενίσχυση της ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ανασχεδίασης προϊόντος με στόχο τη βελτίωση της περιβαλλοντικής του ποιότητας με βάση το κύκλο ζωής του
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Τα τελευταία χρόνια έχει προκύψει ένα έντονο ενδιαφέρον παγκοσμίως και μία αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και μία συνεχής προσπάθεια για την εύρεση τρόπων και μεθόδων, με την ...
Βελτιστοποίηση επιχειρηματικής ροής ελληνικής επιχείρησης με βάση τις αρχές ολικής ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να πραγματευτεί την εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης
Ολικής Ποιότητας, σε μία υφιστάμενη επιχειρησιακή ροή ελληνικής επιχείρησης που
δραστηριοποιείται στον κλάδο της εμπορίας τροφίμων. ...
Ανάλυση της Αλυσίδας Εφοδιασμού (Supply Chain Analysis) σε επιχείρηση βιοκαυσίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την αλυσίδα εφοδιασμού
χρησιμοποιημένων μαγειρικών ελαίων από χώρους μαζικής εστίασης και συγκεκριμένα
από εστιατόρια.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στα ...
Στρατηγική ναυτιλιακών επιχειρήσεων σε περίοδο κρίσης : μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Ocean Rig UDW
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η μέτρηση της αξίας της μάρκας (brand equity) σε περιόδους οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Η αξία της μάρκας και η μέτρησή της αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ισχυρό εργαλείο για το σύγχρονο μάνατζμεντ. Ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ενώ η σημασία της αντίληψης, της μέτρησης ...
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και ποιότητα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Οι δραστικές μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος όπως η ανάδειξη της επιστήμης της πληροφορικής, το Διαδίκτυο καθώς και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών έχουν επηρεάσει σημαντικά το καταναλωτικό πρότυπο ...
Η συμβολή των εκπατρισμένων στελεχών (expatriates) στη διεθνοποίηση των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Αειφόρος λογιστική: ο ρόλος του λογιστή στη βιωσιμότητα της επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την κατανόηση του όρου της Αειφόρου Λογιστικής και πως ο ρόλος των επαγγελματιών λογιστών θα μπορούσε να συνεισφέρει στην βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Η ενσωμάτωση της έννοιας της αειφορίας ...