Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 284
KILLSHOT : online multiplayer FPS / TPS game in Unity3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-06)
Το KILLSHOT είναι η Μεταπτυχιακή διατριβή στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής στο Τμήμα Πληροφορικής της Σχολής Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η εργασία ...
Εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας που ενσωματώνει ευφυείς τεχνικές πρόβλεψης των βαθμών των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία χρησιμοποιούμε τη μηχανιστική μάθηση και συγκεκριμένα τον αλγόριθμο K-means με σκοπό να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στη βελτίωση της επίδοσης των μαθητών στο τελικό διαγώνισμα μαθημάτων που ...
Εφαρμογή διαχείρισης υπολογιστικού υλικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)
Η Πτυχιακή Διατριβή αφορά μια εφαρμογή
αποθήκης διαχείρισης υλικού τμήματος
μηχανογράφησης. Η εφαρμογή έχει
υλοποιηθεί με Django REST Framework και
για βάση δεδομένων χρησιμοποιεί MariaDB
MySQL. Η εφαρμογή έχει ...
Ανάπτυξη εφαρμογής για την εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-02)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σχεδίαση και η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας εκμάθησης γλωσσών προγραμματισμού. Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μπορούν δυναμικά να προστεθούν ...
Εφαρμογή αξιολόγησης διαδικτυακών πόρων με λειτουργικότητα ειδοποιήσεων σε πραγματικό χρόνο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Στις μέρες μας το διαδίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας ολοένα και
περισσότερων χρηστών. Καθοριστικό παράγοντα στην τάση αυτή αποτελούν οι εφαρμογές κοινωνικής
δικτύωσης οι οποίες εντυπωσιάζουν τους ...
Κοινωνικό σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης Βιολογίας με δοκιμές σε επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών βάσει της αντίστροφης ταξινομίας Bloom
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Η ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των υπολογιστών τα τελευταία χρόνια ήταν αναμενόμενο να επηρεάσει και τον τομέα της Εκπαίδευσης. Ενώ στην αρχή η χρήση των υπολογιστών και του διαδικτύου ξεκίνησε κάπως επιφυλακτικά λόγω των ...
Εκπαιδευτικό σύστημα εκμάθησης επιτραπέζιων παιχνιδιών με δυνατότητα αξιολόγησης θεωρίας και ασκήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-01-20)
Εδώ και μερικά χρόνια, το e-learning έχει μπει στη ζωή μας και κυριολεκτικά έχει λύσει τα χέρια πολλών, καθώς καταργεί κυρίως τον χώρο αλλά και το χρόνο της εκμάθησης. Με τη χρήση οποιασδήποτε συσκευής μπορεί να συνδεθεί ...
Αλληλεπίδραση μεταξύ εικονικών χαρακτήρων με τη χρήση αληθοφανών πρακτόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η εμφάνιση και ραγδαία ανάπτυξη του τομέα των τρισδιάστατων γραφικών (3D graphics) επιτρέπει την δημιουργία αληθοφανών χαρακτήρων οι οποίοι μπορούν να κινούνται και να ομιλούν. Με τη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως η καταγραφή ...
Εφαρμόζοντας την Ταξινομία του Bloom σε ένα κοινωνικό εκπαιδευτικό δίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06)
Στην παρούσα εργασία, θα παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε την ταξινομία του Bloom και
πώς εφαρμόζεται στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών εφαρμογών (πχ ιστοσελίδες eLearning). Εν
συνεχεία, θα αναπτύξουμε μία δική μας πλατφόρμα ...
Συστημικές προσεγγίσεις σε στρατηγικό μάνατζμεντ στην Alouette Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση και εφαρμογή συστημικών προσεγγίσεων, με σκοπό τη διαμόρφωση της στρατηγικής μίας επιχείρησης.
Αρχικά γίνεται μία παρουσίαση των βασικών ...