Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 159
Εκπαιδευτική πλατφόρμα : EduVerse
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί υλοποίηση μίας ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Έχει υλοποιηθεί με τη χρήση του Spring Boot framework και ενσωματώνει κώδικα σε κώδικα σε Java, HTML, CSS και JavaScript. Για την ...
Μηχανική μάθηση στην πρόβλεψη της τιμής ενοικίασης Airbnb στο Άμστερνταμ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Σε αυτή τη διατριβή, διερευνάται η χρήση και σύγκριση μοντέλων μηχανικής μάθησης για την πρόβλεψη της τιμής μιας καταχώρισης Airbnb. Πιο συγκεκριμένα, συλλέχτηκε ένα σύνολο δεδομένων από καταχωρίσεις της Airbnb στο Amsterdam ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδικτυακής εφαρμογής Art Social Gallery
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)
Θέμα της Μεταπτυχιακής Διατριβής είναι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας με την ονομασία Incubate , που αφορά την τέχνη. Σκοπός της ιστοσελίδας είναι οι χρήστες - καλλιτέχνες να μπορούν να εκδίδουν έργα τους ώστε να προωθήσουν ...
Μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη λογισμικού διαχείρισης ιατρικών εξετάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής διατριβής είναι η μελέτη, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας σύγχρονης ιατρικής εφαρμογής. Η εφαρμογή αποσκοπεί στην καλύτερη διαχείρισή ιατρικών εξετάσεων από του ασθενείς και τους ιατρούς. ...
Ανάπτυξη παραθυρικής εφαρμογής .NET ιατρικών φακέλων ασθενών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Το θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας desktop ιατρικής εφαρμογής όπου ο χρήστης γιατρός θα μπορεί να καταχωρεί στοιχεία των ασθενών του και των επισκέψεων τους όπου θα μπορεί να τα επεξεργάζεται και να ...
Visual novels: έρευνα σε ένα ξεχωριστό είδος ψηφιακής ψυχαγωγίας και πειραματισμός ανάπτυξης στο Visual Studio
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Τα Visual Novels, ένα συνδυαστικό είδος ψηφιακής ψυχαγωγίας μεταξύ βιντεοπαιχνιδιού και βιβλίου, προέρχονται από την Ιαπωνία, όπου η κυκλοφορία του πρώτου τίτλου έγινε το 1983. Έκτοτε, με την εξέλιξη των εργαλείων ανάπτυξής ...
Μεθοδολογίες βαθιάς μάθησης για την αναγνώριση φυτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)
Εφαρμογή μεθόδων Βαθειάς Μάθησης (CNN), για την δημιουργία αυτόματου συστήματος αναγνώρισης φυτών μέσω μιας βάσης δεδομένων απο εικόνες.
Δημιουργία εφαρμογής για smartphones με σκοπό την απλούστευση της διαδικασίας παραγγελίας φαρμάκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)
Ο σκοπός της εφαρμογής "PharmacyOnAppDelivery" είναι να επιτρέψει την
αλληλεπίδραση μεταξύ του φαρμακοποιού και του ασθενούς. Υπάρχουν πολλές
περιπτώσεις όπου υπάρχει ανάγκη προ-παραγγελίας των φαρμάκων που δεν είναι
τόσο ...
Ανάπτυξη εφαρμογής (e-Chartering) με χρήση ASP.NET core και entity framework για την ναυτιλιακή βιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας ηλεκτρονικών ναυλώσεων για την εύρεση των κατάλληλων φορτίων και πλοίων, την αποστολή προσφορών και την ηλεκτρονική σύναψη ναυλοσυμφώνων. ...
Κυβερνοασφάλεια στη ναυτιλιακή βιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της Κυβερνοασφάλειας στη Ναυτιλιακή Βιομηχανία. Σκοπός της είναι να αναδειχτεί η αναγκαιότητα τήρησης μέτρων ασφαλείας στα ναυτιλιακά συστήματα προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλότητα ...