Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 20
Ποιοτική σύγκριση πλαισίων διασφάλισης των MOOCs – Δημιουργία πλαισίου διασφάλισης της ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Ηλεκτρονική Μάθηση», και παρουσιάζει τα ευρήματα από την συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση στην ποιότητα των μαζικών ανοικτών ...
Ανάπτυξη δραστηριοτήτων προώθησης της φιλαναγνωσίας για παιδιά προσχολικής ηλικίας σε περιβάλλον ψηφιακής βιβλιοθήκης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01)
Η παρούσα εργασία εκπονείται στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών με τίτλο «Ηλεκτρονική Μάθηση». Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η αξιολόγηση ενός προγράμματος ...
Συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση στη χρήση της «ανεστραμμένης» τάξης στο πλαίσιο της Κ-12 εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom – FC) έχει αξιοποιηθεί εκτενώς τα τελευταία χρόνια σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, και ένα συνεχώς επεκτεινόμενο ερευνητικό ρεύμα έχει χτιστεί για τη μελέτη της ...
Έρευνα για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19: βαθμός ετοιμότητας εφαρμογής της ηλεκτρονικής μάθησης και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καταγραφή των απόψεων, των γνώσεων και των βασικών δεξιοτήτων τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η κατάσταση που δημιουργήθηκε από την αναστολή λειτουργίας των σχολείων, υπό την πίεση της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω της πανδημίας Covid-19, προκάλεσε μεγάλη αναταραχή στον εκπαιδευτικό χώρο. Η εξ αποστάσεως ...
Η μεθοδολογία Out of Eden Learn στην μουσειακή αγωγή στο νηπιαγωγείο, σε συνδυασμό με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαιδευτικής ρομποτικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Πριν μερικές δεκαετίες η επίσκεψη σε μουσεία και σε πολιτιστικούς χώρους ήταν αμιγώς συνυφασμένη με την φυσική παρουσία, αποκλείοντας ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων που για λόγους δυσκολίας πρόσβασης, δεν μπορούσαν να τους ...
Ανάπτυξη μαθηματικών και επιτελικών δεξιοτήτων μέσω ψηφιακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)
Η διδασκαλία και η μάθηση μαθηματικών εννοιών και η καλλιέργεια μαθηματικών
δεξιοτήτων, στα παιδιά προσχολικής ηλικίας, αποτελεί μία συνεχή πρόκληση τόσο για
τους εκπαιδευτικούς όσο και για τα ίδια τα παιδιά. Η έρευνα, ...
Υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού διαδραστικού σεναρίου βασισμένο στην πρακτική της ενσυνειδητότητας για την ανάπτυξη των επιτελικών λειτουργιών και της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών προσχολικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα πλαίσια εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας σε παιδιά Προσχολικής Εκπαίδευσης αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση στην κοινότητα των εκπαιδευτικών οι οποίοι κλήθηκαν να αναλάβουν και να ανταποκριθούν στα νέα τους καθήκοντά την φετινή χρονιά μετά ...
Συγκριτική μελέτη έντυπων και ψηφιακών αξιολογητικών εργαλείων για επιτελικές λειτουργείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Στις μέρες μας οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) αποτελούν
αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης εκπαίδευσης. Ενσωματώνονται με
δεξιοτεχνία σε όλα τα στάδια της μαθησιακής διαδικασίας. Ένα από τα πιο
σημαντικά ...
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση στην εποχή του covid-19 σε φοιτητές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η εκδήλωση της τρέχουσας πανδημίας του COVID – 19 είχε σημαντικές επιπτώσεις σε διάφορους τομείς, μεταξύ των οποίων και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στα πλαίσια των περιορισμών που επιβλήθηκαν παγκοσμίως, η εκπαιδευτική ...
Αξιοποίηση του μοντέλου MCIEC σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον για τη διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και ειδικά μετά τις επιπτώσεις που έφερε η πανδημία του COVID-19, οι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητο να συμβαδίσουν και να εφαρμόσουν νέες μεθόδους και τρόπους διδασκαλίας κατά την εκπαιδευτική ...