• Η επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης στην αξία του εμπορικού σήματος 

      Μαθιουδάκη, Στυλιανή; Mathioudaki, Styliani (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
      Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να εξεταστεί εάν η αξία των εμπορικών σημάτων διατηρείται μέσω της ψηφιακής διαφήμισης. Πρέπει να σημειωθεί ότι δίνεται έμφαση στη διαφήμιση μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ...
    • Ψηφιακή διαφήμιση και ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων 

      Κοσμίδου, Μαρίνα; Λουκάκη, Έλενα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-03)
      Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής μελέτης συνιστά η εξέταση του digital advertising, σε συνάρτηση με τα ζητήματα παραβίασης προσωπικών δεδομένων των χρηστών του διαδικτύου. Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της εν λόγω ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»