Browsing by Subject / Keyword "Econometrics"
Now showing items 1-9 of 9
-
An assessment of OPEC’S strategy and market factors on crude oil pricing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05) -
Cointegration under GARCH
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001) -
Essays in financial econometrics
(2012-02-15) -
Greek hotel industry : customer satisfaction and hotel financial performance
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-05)Η ικανοποίηση των πελατών αναδεικνύεται ως πρωταρχικός στόχος στον ξενοδοχειακό κλάδο καθότι συνδέεται με την παραγωγή πωλήσεων. Παρόλο που ένας σημαντικός αριθμός των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών ... -
Ανάλυση και διαχείριση τραπεζικών κινδύνων: εμπειρική εφαρμογή στο μοντέλο VaR
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύονται οι κίνδυνοι με τους οποίους έρχονται αντιμέτωπα τα τραπεζικά ιδρύματα της χώρας. Στη συνέχεια αναλύεται η διαχείριση των κινδύνων μέσα από τις μεθοδολογίες για το κάθε είδος ... -
Διερεύνηση προσδιοριστικών παραγόντων για πηγές ενέργειας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Δεν θα ήταν εσφαλμένο το να πει κανείς, πως η ενέργεια αποτελεί θεμέλιο για την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας στην παρούσα εποχή. Η επάρκεια των πόρων προς κατανάλωση είναι ένα θέμα τόσο σημαντικό, που η βελτίωση της ... -
Εμπειρική ανάλυση της σχέσης μεταξύ μερισματικών μεταβολών και χρηματοοικονομικών ροών
(2012-03-01)Η μερισματική πολιτική μιας εταιρείας είναι πολύ σημαντική τόσο για την διοίκηση, όσο και για τους επενδυτές, με τους τελευταίους να αντιδρούν θετικά ή αρνητικά σε σχετικές ανακοινώσεις μεταβολής της επηρεάζοντας τελικά ... -
Η ζήτηση εναλλακτικών μορφών ενέργειας στην Ελληνική οικονομία: οικονομετρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1982)Ή παρούσα διατριβή έχει σαν αντικείμενο την ανάλυση οικονομετρικών μεθόδων πού εφαρμόζονται στην μελέτη των ζητήσεων των διαφόρων μορφών ενέργειας στον ελληνική οικονομία. Στην διατριβή αυτή χρησιμοποιήθηκαν, σύγχρονες ... -
Οικονομετρικές μέθοδοι εφαρμοσμένες στο μάρκετινγκ η περίπτωση της παραγοντικής ανάλυσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Οι επιχειρηματίες και οι ερευνητές Μάρκετινγκ καλούνται καθημερινά να παίρνουν αποφάσεις, οι οποίες θα οδηγήσουν στην ομαλή και επιτυχημένη πορεία της επιχείρησης. Αποφάσεις σχετικά με την εισαγωγή κάποιου νέου προϊόντος ...