Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ -- Έρευνα"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Έρευνα μάρκετινγκ φαρμακευτικής εταιρίας: έρευνα αγοράς για τη διερεύνηση των αναγκών που έχουν οι ιατροί από τις ομάδες πωλήσεων των φαρμακευτικών εταιριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Το περιβάλλον που δραστηριοποιούνται οι φαρμακευτικές εταιρίες, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό εδώ και δεκαετίες, με ηθικούς και νομικούς περιορισμούς, πλέον περιλαμβάνει και ένα δυσχερές οικονομικό τοπίο. Υπό αυτές τις συνθήκες ... -
Μάρκετινγκ πολυτελών προϊόντων εν καιρώ οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Αντικειμενικός σκοπός: Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία την αγορά ακινήτων στις Η.Π.Α. το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό ... -
Συνδέοντας αγοραστική συμπεριφορά και ψυχομετρικά στοιχεία ερωτηματολογίων: η περίπτωση μιας εταιρείας άμεσου μάρκετινγκ στην Ελλάδα
(2012-09-24)Το Άμεσο Μάρκετινγκ αποτελεί ένα ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενισχυόμενο από την ανοδική πορεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία του καταναλωτικού κοινού με ...