• Εναλλακτικός τουρισμός & μάρκετινγκ 

      Μελισσουργάκη, Άννα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία ερευνά τη σύνδεση του τουρισμού εκδηλώσεων (event tourism) με το μάρκετινγκ, εστιάζοντας στις γενικές έννοιες των φεστιβάλ και των εκδηλώσεων, καθώς και στη σημαντικότητά τους για τον ...
    • Η προστιθέμενη αξία ενός mega cultural event σε έναν ώριμο τουριστικό προορισμό 

      Σουλάνδρου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11-24)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, με έμφαση στις πολιτισμικές εκδηλώσεις και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού και την προστιθέμενη αξία που ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»