Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Automobile industry and trade -- Greece"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
WMS & location system : μελέτη περίπτωσης Μοτοδυναμική Α.Ε.
(2011-10-03)Το πρώτο κεφάλαιο είναι εισαγωγικό και αφορά το αντικείμενο και τους στόχους της παρούσας εργασίας. Αναφέρεται στη μεθοδολογία μελέτης και εφαρμογής ενός έργου logistics, τη πολυπλοκότητα που το διακρίνει για την επίτευξη ... -
Ανάλυση και σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων : η περίπτωση του WMS της διεύθυνσης ανταλλακτικών Citroen Hellas SA
(2007-05-25)Στο σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων τα πληροφοριακά συστήματα (Information systems) κατέχουν καθοριστικό ρόλο στην επιβίωση της επιχείρησης σ’ ένα περιβάλλον όπου ο ανταγωνισμός αυξάνεται καθημερινά. Μπορούμε να πούμε ότι ... -
Ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος για το στρατηγικό σχεδιασμό επιχείρησης εμπορίας ανταλλακτικών αυτοκινήτων
(2008-09-09)Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με παραγωγή και εμπορία προϊόντων αυτοκινήτου, έχουν ως στόχο την ορθολογική διαχείριση, την ελαχιστοποίηση των λαθών, τη μείωση των λειτουργικών εξόδων ... -
Η περίπτωση της Volvo Cars Corporation στην Ελλάδα : πως άλλαξε η εικόνα της Volvo τα τελευταία 2 χρόνια και πως αυτό επηρέασε τις πωλήσεις της
(2006-08-10)Η παρούσα εργασία αναπτύσσει τη στρατηγική σημασία και το ρόλο της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία σαν μία λειτουργική δραστηριότητα έχει σκοπό την υποστήριξη της επιχειρηματικής και κατά συνέπεια της επιχειρησιακής ... -
Ποσοτική ανάλυση - Προβλέψεις πωλήσεων επιχείρησης εμπορίας αυτοκινήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι αρχικά να γίνει παρουσίαση του κλάδου του αυτοκινήτου, καθώς και της εξέλιξής του σε συνδυασμό με τις οικονομικές μεταβολές των τελευταίων ετών, ενώ στη συνέχεια να αναλυθούν οι ...