Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Χρήση ψηφιακών εργαλείων"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Χρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε περιβάλλον B2B
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στόχος της παρούσας εργασίας, ήταν να διερευνηθεί η χρήση των εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε περιβάλλοντα Β2Β. Η έρευνα έλαβε χώρα μέσα ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός και απόδοση σύγχρονων οργανισμών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά τον αντίκτυπο του ψηφιακού μετασχηματισμού στην επιχειρησιακή απόδοση, την απόδοση των εργαζομένων και την εργασιακή ικανοποίηση, εστιάζοντας ιδιαίτερα στον κατασκευαστικό τομέα. Η ανάλυση ...