Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Οινοπνευματώδη ποτά -- Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Αλκοολούχα, μελέτη περίπτωσης Ελλάδος - Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων : μελέτη περίπτωσης ενός προϊόντος δύο αγορών. Σύντομη παρουσίαση του ομίλου Campari και των δραστηριοτήτων του. Γνωριμία με το προϊόν αναφοράς Campari. Επισκόπηση της ελληνικής αγοράς οινοπνευματωδών και της αγοράς των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων και ανάλυση του Brand plan ανά χώρα. Σύγκριση των αγορών και εξαγωγή συμπερασμάτων
(2008-11-04)Αντικειμενικοί σκοποί της παρούσας μελέτης είναι αφενός να εκτιμηθεί η χρησιμότητα της ύπαρξης ενός Διεθνούς Σχεδίου Μάρκετινγκ για τη μάρκα υπό μελέτη, Campari και αφετέρου να διαπιστωθεί η δυνατότητα εφαρμογής του σχεδίου ... -
Αντιλαμβανόμενος βαθμός της εικόνας των καταναλωτών αλκοολούχων ποτών βάσει του δημογραφικού τους προφίλ και μέθοδοι προώθησης προϊόντων
(2009-11-12)Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να εξακριβώσει τη σχέση που πιθανώς υπάρχει μεταξύ εικόνας αλκοολούχων ποτών και των διαφόρων μεθόδων προώθησης προϊόντων καθώς επίσης και την επίδραση που μπορεί να έχουν κάποια από τα βασικά ... -
Το μίγμα προβολής ενός αλκοολούχου ποτού : μελέτη περίπτωσης
(2008-02-28)Η παρούσα διατριβή εξετάζει το μίγμα προβολής, και επικεντρώνεται κυρίως στην προώθηση πωλήσεων που εφαρμόζεται από τις επιχειρήσεις στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα επιδίωξε να αναλύσει τα ...