Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ναυτιλιακές επιχειρήσεις -- Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Market orientation στις ναυτιλιακές εταιρείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Το market orientation είναι ένας από τους κλάδους της επιστήμης του marketing, ο οποίος προτείνει τεχνικές εστίασης στην αγορά, απορροφώντας πληροφορίες από τα επιμέρους τμήματά της και διαμορφώνοντας ανάλογες τεχνικές ... -
Επιχειρησιακό και στρατηγικό μάρκετινγκ. Εφαρμογή σε ναυτιλιακή εταιρεία
(2013-05-14)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναδείξει την σπουδαιότητα της Στρατηγικής που ακολουθεί, ή καλύτερα οφείλει να ακολουθεί, μία ναυτιλιακή εταιρεία. Το στρατηγικό μάρκετινγκ λοιπόν κρίνεται αναγκαίο, ιδιαίτερα ... -
Η επιχειρηματική ηθική ως μοχλός ανάπτυξης ναυτιλιακών επιχειρήσεων
(2012-04-05)Μέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία θα μελετηθεί η συνεισφορά και η διαχρονική εξέλιξη της επιχειρηματικής ηθικής στη ναυτιλία και στον τομέα των επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο. Επιπρόσθετα, θα εξεταστεί η αξία της ... -
Λιμενικό μάρκετινγκ : παράγοντας σχεδιασμού και οργάνωσης λιμενικών υπηρεσιών
(2010-01-27)Στη παγκοσμιοποιημένη αγορά των λιμενικών υπηρεσιών, με τον έντονο ανταγωνισμό, τον γιγαντισμό των μεταφορικών εταιριών και την έντονη δραστηριοποίηση των port operators, ο σχεδιασμός και η οργάνωση των λιμενικών υπηρεσιών ... -
Οι ιστότοποι των ναυτιλιακών εταιριών ως εργαλεία μάρκετινγκ και πώληση
(2014-06-03)Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών εταιρειών δεν ασχολείται μόνο με την ανάπτυξη και την εφαρμογή επιτυχημένων στρατηγικών. Για να είναι επιτυχές το μάρκετινγκ πρέπει να υπάρξει ένας προσανατολισμός μάρκετινγκ σε όλη την εταιρεία, ... -
Σύνδεση του μάρκετινγκ με την επίτευξη καλύτερου οικονομικού αποτελέσματος: περίπτωση ελληνικών εισηγμένων ναυτιλιακών εταιριών
(2013-04-04)Στο σύγχρονο και απαιτητικό επιχειρηματικό περιβάλλον, οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιριών οφείλουν να ενσωματώνουν μεθόδους marketing στις καθημερινές λειτουργίες τους, ώστε να εξασφαλίζουν τη μακροχρόνια και κερδοφόρα ... -
Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα
(2006-10-27)Στη διατριβή αυτή όρισα το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία και έχει πελάτη της τον ναυλωτή – φορτωτή. Ερεύνησα επιστημονικά και περιέγραψα μεθοδικά τη διαδικασία εφαρμογής ...