Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Κινητοποίηση"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Αποτελεσματικότητα της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση: μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με χρήση της πλατφόρμας Μoodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Σκοπός: Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα μιας εφαρμογής παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι όπως αυτή υλοποιήθηκε για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με χρήση συγκεκριμένων ... -
Σενάριο διδασκαλίας κεφαλαίου μαθηματικών Γ’ δημοτικού, βασισμένο στις αρχές του gamification, σε συνδυασμό με WebII εργαλεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)Ο όρος Gamification αναφέρεται στη χρήση και ενσωμάτωση διαφόρων τεχνολογιών, μηχανισμών και χαρακτηριστικών που συναντώνται στο σχεδιασμό των παιχνιδιών, σε διάφορες άλλες δραστηριότητες οι οποίες δεν είναι παιχνίδια. Η ...