Browsing by Subject / Keyword "Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση"
Now showing items 1-6 of 6
-
Αξιοποίηση εικονικών κόσμων για την απόκτηση δεξιοτήτων στην επίλυση προβλημάτων
(2012-06-27)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν διπλός: Πρώτον, ένα σύνολο γεωγραφικά διεσπαρμένων έμπειρων στελεχών και εκπαιδευτών των προγραμμάτων δια βίου εκπαίδευσης από απόσταση, που σχεδιάστηκαν στα πλαίσια του Γ’ και Δ’ ΚΠΣ ... -
Αξιοποίηση εικονικών κόσμων για την κατάρτιση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(2012-12-03)Η πρώτη παιδαγωγική παρέμβαση που κάνει ή πιο σωστά οφείλει να κάνει ένας εκπαιδευτικός (πολλές φορές πριν ακόμη γνωρίσει τους μαθητές του) είναι η οργάνωση του χώρου της τάξης του. Του χώρου που θα φιλοξενήσει αυτόν και ... -
Αξιοποίηση συστήματος διαχείρισης ηλεκτρονικών τάξεων υποστηριζόμενων από εικονικούς κόσμους (sloodle) στην εκπαίδευση
(2011-07-05)Τα τελευταία χρόνια, το ενδιαφέρον για την αξιοποίηση των 3Δ Εικονικών Κόσμων στην εκπαίδευση και την κατάρτιση έχει αυξηθεί και, ως αποτέλεσμα, έχουν αναπτυχθεί εργαλεία που έχουν ως σκοπό να ενσωματώσουν διαδεδομένες ... -
Αξιοποίηση συστημάτων διαχείρισης Η-Τάξεων υποστηριζόμενων από εικονικούς κόσμους για τη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση
(2012-11-30)Ενδιαφέρον προκαλεί ο μεγάλος αριθμός ερευνητικών μελετών που διαπραγματεύεται την αξιολόγηση της αξιοποίησης ψηφιακών συστημάτων για την υποστήριξη της Δια Βίου Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Οι 3Δ Εικονικοί Κόσμοι και τα ... -
Αξιοποίηση των εικονικών εργαστηριακών περιβαλλόντων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2013-02-25)Υπάρχει τρόπος να κινηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες; Μπορούν τα μαθήματα αυτά να γίνουν περισσότερο κατανοητά και ελκυστικά στους μαθητές; Έχουν οι εκπαιδευτικοί τη δυνατότητα να μετατρέψουν το ... -
Εκπαιδευτική εφαρμογή στο 3D εικονικό περιβάλλον του Sim Safety: ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη διδακτική τεχνική της προσομοίωσης SBL
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η αλματώδης ανάπτυξη και διάδοση των ΤΠΕ, ο τεράστιος όγκος και η πολλαπλότητα της διαθέσιμης σήμερα ψηφιακής πληροφορίας, σε συνδυασμό με την ταχύτατη παραγωγή νέας γνώσης, διαμορφώνουν ένα νέο κοινωνικό, πολιτισμικό και ...