Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εξυπηρέτηση πελατών"
Αποτελέσματα 11-21 από 21
-
Η εξέλιξη των logistics και της εφοδιαστικής αλυσίδας μέσω της μετάβασης από το direct sales model σε αυτό του e-commerce
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η εφοδιαστική αλυσίδα αποτελεί ένα ενοποιημένο σύστημα, αποτελούμενο από δύο, κυρίως, επιχειρηματικές διεργασίες, α) την διαχείριση υλικών (inbound logistics) και την φυσική διανομή (outbound logistics). Τα πλεονεκτήματα ... -
Η χρήση της τεχνολογίας κατανεμημένου καθολικού στις εφοδιαστικές αλυσίδες τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα τελευταία χρόνια στο χώρο των τροφίμων παρουσιάζεται μια ιδιαίτερη αυξανόμενη ανησυχία των καταναλωτών σχετικά με την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων που αγοράζουν. Η αλυσίδα εφοδιασμού των τροφίμων προβλέπεται ... -
Η-επιχειρείν : οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και η ηλεκτρονική τραπεζική
(2008-10-31)Την τελευταία δεκαετία παρατηρούμε ότι έχουμε περάσει στην εποχή της πληροφορίας και καθοριστικό ρόλο πλέον παίζει η ταχύτητα διακίνησής της. Η οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο αλλάζει αλματωδώς καθώς είναι συνυφασμένη με ... -
Ηθική βλάβη & ικανοποίησή της στον πελάτη τουριστικής επιχείρησης
(2011-02-21)Η δυνατότητα μετακίνησης των ανθρώπων από χώρα σε χώρα, η μεταφορά εικόνων από όλο τον κόσμο μέσω έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων έδωσαν το εφαλτήριο στο σύγχρονο άνθρωπο να ταξιδέψει και να γνωρίσει νέα ήθη και έθιμα. Το ... -
Ο ρόλος της ψηφιακής τραπεζικής στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη : η μελέτη της Τράπεζας Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06) -
Ποιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων
(2005-12-01)Η εμπειρική έρευνα της εργασίας αυτής διεξάγεται στο τμήμα Food & Beverage όλων των ξενοδοχείων της αλυσίδας Aldemar. Σκοπός είναι να προσδιοριστεί το ποιοι παράγοντες θεωρούνται ως οι πιο σημαντικοί από τους εργαζόμενους ... -
Πως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός μικρο-μεσαίων, εποχιακών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: διερεύνηση της έκτασης εφαρμογής του στρατηγικού σχεδιασμού στις ελληνικές μικρο-μεσαίες, εποχικές, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (Μ.Μ.Ε.Ξ.Ε.) του Ιονίου, Κυκλάδων και Βόρειου Αιγαίου και ανάλυση των κυριοτέρων στοιχείων που αφορούν το στρατηγικό μάνατζμεντ, όπως αυτό υιοθετείται από τις επιχειρήσεις του κλάδου
(2005-12-01)Στα πλαίσια της διερεύνησης της λειτουργίας των ελληνικών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αντιλαμβάνεται κανείς, πως το μεγαλύτερο μέρος αυτών ανήκει στην κατηγορία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου. Σκοπός της ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός ολοκληρωμένης διεργασίας εξυπηρέτησης πελατών καταστήματος επιχείρησης τηλεπικοινωνιών
(2004-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στο στρατηγικό σχεδιασμό της Ολοκληρωμένης Διεργασίας Εξυπηρέτησης Πελατών, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα εργαλείο που θα εξασφαλίζει τη διαφανή αποτύπωση της λειτουργίας ενός ... -
Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ
(2004-12-01)Το σχεσιακό µάρκετινγκ ασχολείται κυρίως µε διατήρηση και ενίσχυση της πιστότητας των πελατών µιας επιχείρησης. Η σύγχρονη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων έχει ως αντικειµενικό σκοπό την αναγνώριση των πιο δυνητικά ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση εταιρείας παροχής υπηρεσιών on line communication services
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-01)Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την ανάλυση της βιωσιμότητας και των προοπτικών που θα μπορούσε να έχει στην ελληνική αγορά η ίδρυση μιας εταιρείας που θα ασχοληθεί με την ανάπτυξη εναλλακτικών (ψηφιακών) δικτύων επικοινωνίας ...