Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τηλεφωνική επικοινωνία"
Αποτελέσματα 3-6 από 6
-
Εφαρμογή θεωρίας ουρών αναμονής σε υπηρεσίες : (1) τηλεφωνικoύ κέντρου και (2) νοσοκομείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η αναμονή σε ουρές αναμονής είναι ένα φαινόμενο το οποίο έχουν βιώσει όλοι στη σύγχρονη κοινωνία και είναι ιδιαίτερα δυσάρεστο. Σκοπός λοιπόν αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση των ουρών αναμονής στην θεωρία αλλά και στην ... -
Μελέτη επιχείρησης που ανήκει στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών - Cyta Hellas
(2015-03-06)H λέξη «Τηλεπικοινωνία» προέρχεται από τη λέξη «Τηλέ» (ελληνικής προέλευσης) που σημαίνει μακριά - από απόσταση και από τη λέξη «επικοινωνία» (λατινικής προέλευσης) που σημαίνει μετάδοση – σύνδεση. Στις μέρες μας, ο όρος ... -
Σχέδιο μάρκετινγκ για την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η τηλεφωνία αποτελεί βασική τεχνολογία στη σημερινή κοινωνία. Καθώς κινούμαστε στην ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνολογία αποκτά κυρίαρχο ρόλο, η τηλεφωνία κινείται επίσης προς την ψηφιοποίηση με την μορφή της τηλεφωνίας μέσω ... -
Σχέση διαφημιστικής δαπάνης και πωλήσεων στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας
(2010-06-21)Η διαφήμιση συνιστά σήμερα βασικό εργαλείο του marketing με στόχο τη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Προβάλει τη διαφοροποίηση του προϊόντος της σε σχέση με εκείνα των ανταγωνιστών της και συμβάλλει ...