Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΑθανασοπούλου, Ελένη
dc.date.accessioned2017-01-13T08:04:31Z
dc.date.available2017-01-13T08:04:31Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9327
dc.description.abstractΗ κατανόηση του προφορικού και του γραπτού λόγου κατά την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας αποτελεί πρόκληση τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους εκπαιδευόμενους. Η δυσκολία διαπιστώνεται τόσο σε σχέση με την απροθυμία των μαθητών να συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία όσο και σε σχέση με τον περιορισμένο χρόνο της παραδοσιακής τάξης. Η προτεινόμενη λύση είναι η αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων που καθιστούν τη διδασκαλία της κατανόησης του προφορικού και γραπτού λόγου ενδιαφέρουσα, ευχάριστη και αποδοτική. Τα πλεονεκτήματα που οι υπάρχοντες ιστότοποι προσφέρουν είναι σημαντικά και για αυτό η χρήση τους κρίνεται επιτακτική. Η επιλογή τους, ωστόσο, οφείλει να γίνεται με μεγάλη προσοχή ώστε να ανταποκρίνεται σε κριτήρια που εξασφαλίζουν την καταλληλότητα και την ποιοτική τους προσφορά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Για αυτόν τον λόγο, καθορίζονται με σαφήνεια τα κριτήρια αυτά ενώ παρουσιάζονται και περιγράφονται διαδικτυακά εργαλεία που τα πληρούν. Στη συνέχεια, τα διαδικτυακά αυτά εργαλεία παρουσιάζονται σε καθηγητές της αγγλικής γλώσσας με απώτερο σκοπό να ενημερωθούν, να διευρευνηθεί η στάση τους απέναντι στη χρήση της τεχνολογίας και του διαδικτύου και να διαπιστωθεί η πρόθεσή τους να τα αξιοποιήσουν στην εκπαιδευτική τους πρακτική.el
dc.format.extent130el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΔιαδικτυακά εργαλεία για τη διδασκαλία κατανόησης του προφορικού και του γραπτού λόγου στην αγγλική γλώσσαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENListening and reading comprehension constitutes a challenge for both educators and learners while learning English. The difficulty lies both in relation to the reluctance of students to participate in the educational process as well as in relation to the limited time of the traditional class. The proposed solution is to utilize online tools that make teaching listening and reading interesting, enjoyable and efficient. The advantages that the existing sites offer are important and therefore their use is considered imperative. Their choice, however, must be done with great care in order that they meet criteria that ensure the suitability and quality offer in the educational process. For this reason, these criteria are clearly defined while the online tools that meet them are presented and described. Subsequently these online tools are presented to teachers of English with a view to informing them, exploring their attitudes towards the use of technology and the internet and finding out their intention to utilize them in their educational practice.el
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keywordΑγγλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔιδακτικά εργαλείαel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»