dc.contributor.advisor | Μαλαματένιου, Φλώρα | |
dc.contributor.author | Ρόκος, Ευστάθιος | |
dc.date.accessioned | 2016-09-12T10:59:11Z | |
dc.date.available | 2016-09-12T10:59:11Z | |
dc.date.issued | 2015-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9090 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται τα Διαδικασιοστρεφή Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης - ΔΣΗΜ (process-oriented e-learning systems), τα οποία βασίζονται στην τεχνολογία ροής εργασιών. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην ηλεκτρονική μάθηση, τις μορφές και τα χαρακτηριστηκά της, καθώς επίσης στα ανοικτά πρότυπα περιγραφής μαθησιακού υλικού και στις ανάγκες που αυτά καλύπτουν. Επιπρόσθετα, παρουσιάζονται τα χαρακτηριστηκά και οι δυνατότητες των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ) με σκοπό να συγκριθούν με τα Διαδικασιοστρεφή ΣΗΜ. Επίσης, γίνεται αναφορά στον τρόπο με τον οποίο τα τελευταία βελτιώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Τέλος, υλοποιείται ένα ΔΣΗΜ για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και πιο συγκεκριμένα, για τη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής Γενικής Παιδείας της Β΄Λυκείου.
Στόχος του συγκεκριμένου συστήματος είναι να υποστηρίξει την εξατομικευμένη μάθηση κατά τη διδασκαλία του μαθήματος παρέχοντας τη δυνατότητα διαχωρισμού των μαθητών ανάλογα με την Ομάδα Προσανατολισμού της επιλογής τους (Θετικών ή Ανθρωπιστικών Σπουδών), και των αντίστοιχων διαφορετικών μαθησιακών δραστηριοτήτων, ανάλογα με τον προσωπικό τους τρόπο εκμάθησης. Έτσι, οι μαθητές των ανθρωπιστικών σπουδών οδηγούνται σε δραστηριότητες έρευνας, παρουσίασης υλικού και αιτιολόγηγης ενώ όσοι έχουν θετικές και τεχνολογικές καταβολές ακολουθούν δραστηριότητες πειραματισμού και επίλυσης προβλημάτων μέσω προσομοιώσεων. Στο τέλος, οι μαθητές αξιολογούνται με βάση το πρότυπο εξέτασης του αναλυτικού προγράματος, αναγνωρίζεται από το σύστημα ο τρόπος εξέτασης στον οποίο έχουν αδυναμία και δίνεται επιπλέον βαρύτητα στον τομέα στον οποίο υστερούν. | el |
dc.format.extent | 134 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή | el |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.title | Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This thesis studied the Process-oriented e-learning systems which are based on workflow technology. Initially, reference is made to the shape and feature of e-Learning, as well as in open learning material description standards and the needs they cover. Additionally, are presented the various features and potential of Learning Management Systems (LMS) to be compared with the procedure based Process-oriented e-learning systems. Also, reference is being made to the way in which the past improve the educational process. Finally, a Process-oriented e-learning system is implemented to be used to secondary education, and more specifically, to aid the teaching procedure of Physics in High School.
The objective of this system is to support individualized learning in teaching this course, enabling pupils separation according to their Group of choice (humanitarian or applied sciences), and leading them into following different learning activities, according to their own personal way of learning. Thus, students of humanitarian studies are being led to research, presentation material and aitiologigis excercises, while those of applied sciences follow experimentation activities and problem solving through simulations. Finaly, students are evaluated based on the test standard analytical program, the system recognizes the way in which the examinees have weaknesses and extra attention is given to the sector in which they are lagging behind. | el |
dc.contributor.master | Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα | el |
dc.subject.keyword | Φυσική Γενικής Παιδείας Β΄Λυκείου | el |