Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαλαματένιου, Φλώρα
dc.contributor.authorΡόκος, Ευστάθιος
dc.date.accessioned2016-09-12T10:59:11Z
dc.date.available2016-09-12T10:59:11Z
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9090
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται τα Διαδικασιοστρεφή Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης - ΔΣΗΜ (process-oriented e-learning systems), τα οποία βασίζονται στην τεχνολογία ροής εργασιών. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην ηλεκτρονική μάθηση, τις μορφές και τα χαρακτηριστηκά της, καθώς επίσης στα ανοικτά πρότυπα περιγραφής μαθησιακού υλικού και στις ανάγκες που αυτά καλύπτουν. Επιπρόσθετα, παρουσιάζονται τα χαρακτηριστηκά και οι δυνατότητες των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ) με σκοπό να συγκριθούν με τα Διαδικασιοστρεφή ΣΗΜ. Επίσης, γίνεται αναφορά στον τρόπο με τον οποίο τα τελευταία βελτιώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Τέλος, υλοποιείται ένα ΔΣΗΜ για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και πιο συγκεκριμένα, για τη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής Γενικής Παιδείας της Β΄Λυκείου. Στόχος του συγκεκριμένου συστήματος είναι να υποστηρίξει την εξατομικευμένη μάθηση κατά τη διδασκαλία του μαθήματος παρέχοντας τη δυνατότητα διαχωρισμού των μαθητών ανάλογα με την Ομάδα Προσανατολισμού της επιλογής τους (Θετικών ή Ανθρωπιστικών Σπουδών), και των αντίστοιχων διαφορετικών μαθησιακών δραστηριοτήτων, ανάλογα με τον προσωπικό τους τρόπο εκμάθησης. Έτσι, οι μαθητές των ανθρωπιστικών σπουδών οδηγούνται σε δραστηριότητες έρευνας, παρουσίασης υλικού και αιτιολόγηγης ενώ όσοι έχουν θετικές και τεχνολογικές καταβολές ακολουθούν δραστηριότητες πειραματισμού και επίλυσης προβλημάτων μέσω προσομοιώσεων. Στο τέλος, οι μαθητές αξιολογούνται με βάση το πρότυπο εξέτασης του αναλυτικού προγράματος, αναγνωρίζεται από το σύστημα ο τρόπος εξέτασης στον οποίο έχουν αδυναμία και δίνεται επιπλέον βαρύτητα στον τομέα στον οποίο υστερούν.el
dc.format.extent134el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.titleΔιαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis thesis studied the Process-oriented e-learning systems which are based on workflow technology. Initially, reference is made to the shape and feature of e-Learning, as well as in open learning material description standards and the needs they cover. Additionally, are presented the various features and potential of Learning Management Systems (LMS) to be compared with the procedure based Process-oriented e-learning systems. Also, reference is being made to the way in which the past improve the educational process. Finally, a Process-oriented e-learning system is implemented to be used to secondary education, and more specifically, to aid the teaching procedure of Physics in High School. The objective of this system is to support individualized learning in teaching this course, enabling pupils separation according to their Group of choice (humanitarian or applied sciences), and leading them into following different learning activities, according to their own personal way of learning. Thus, students of humanitarian studies are being led to research, presentation material and aitiologigis excercises, while those of applied sciences follow experimentation activities and problem solving through simulations. Finaly, students are evaluated based on the test standard analytical program, the system recognizes the way in which the examinees have weaknesses and extra attention is given to the sector in which they are lagging behind.el
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keywordΦυσική Γενικής Παιδείας Β΄Λυκείουel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»