Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΝικολοπούλου, Όλγα Μ.
dc.date.accessioned2016-08-31T08:53:27Z
dc.date.available2016-08-31T08:53:27Z
dc.date.issued2015-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9046
dc.format.extent136el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.titleΣχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΣχεδίασηel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΜάρκαel
dc.subject.keywordΠληροφορίαel
dc.subject.keywordΣυναίσθημαel
dc.subject.keywordΕπικοινωνίαel
dc.subject.keywordΠροϊόνταel
dc.subject.keywordΑντίληψηel
dc.subject.keywordBrandingel
dc.subject.keywordInformation designel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.subject.keywordConsumerel
dc.subject.keywordProductel
dc.subject.keywordEmotionsel
dc.subject.keywordCommunicationel
dc.subject.keywordPerceptionel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»