Show simple item record

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΝικολοπούλου, Όλγα Μ.
dc.date.accessioned2016-08-31T08:53:27Z
dc.date.available2016-08-31T08:53:27Z
dc.date.issued2015-02
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9046
dc.format.extent136el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.titleΣχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΣχεδίασηel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΜάρκαel
dc.subject.keywordΠληροφορίαel
dc.subject.keywordΣυναίσθημαel
dc.subject.keywordΕπικοινωνίαel
dc.subject.keywordΠροϊόνταel
dc.subject.keywordΑντίληψηel
dc.subject.keywordBrandingel
dc.subject.keywordInformation designel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.subject.keywordConsumerel
dc.subject.keywordProductel
dc.subject.keywordEmotionsel
dc.subject.keywordCommunicationel
dc.subject.keywordPerceptionel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»