Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΖαφείρη, Λαμπρινή
dc.date.accessioned2016-03-09T10:13:49Z
dc.date.available2016-03-09T10:13:49Z
dc.date.issued2013-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8590
dc.description.abstractΤα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν εκείνα τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν θετικά και να υποστηρίξουν όλες τις αρχές μάθησης, ενώ ταυτόχρονα δίνουν το κίνητρο της ενασχόλησης στους μαθητές, προσφέροντας τους ένα προφανώς ιδιαίτερα ευχάριστο περιβάλλον μάθησης, μέσω του οποίου αλληλεπιδρούν, είτε ατομικά, είτε συνεργατικά με άλλους συμμαθητές τους. Οι μικροί μαθητές του Δημοτικού Σχολείου έχουν ανάγκη να εκφράζονται με δημιουργικό τρόπο, όπως το αποδεικνύουν πολλές φορές στην πράξη. Γι’ αυτό το λόγο, είναι σημαντικό ο εκπαιδευτικός να διαμορφώσει ένα κατάλληλο μαθησιακό περιβάλλον που να τους προσελκύσει το ενδιαφέρον και να τους κεντρίζει την περιέργεια. Φυσικά, απώτερος σκοπός του εκπαιδευτικού είναι, να φέρει τους μαθητές κοντά, έτσι ώστε να συνεργάζονται μεταξύ τους, για να ολοκληρώνουν ομαδικά κάθε δραστηριότητα που τους δίνεται. Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία, μελετήθηκε η αξιοποίηση του Game Maker, για τη διδασκαλία του μαθήματος «Προγραμματίζω τον Υπολογιστή» σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να τους μεταδώσει τις γνώσεις γύρω από τον προγραμματισμό, να προάγει τη συνεργατικότητα μεταξύ των μαθητών, να αυξήσει την κινητοποίηση τους και φυσικά να βελτιώσει τη στάση τους απέναντι στο μάθημα. Το περιβάλλον του Game Maker, επιτρέπει στους μικρούς μαθητές, να οικοδομούν οι ίδιοι τις γνώσεις τους και να αισθάνονται την ευχαρίστηση της δημιουργίας. Η αξιοποίηση του περιβάλλοντος στο Δημοτικό σχολείο, μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα, μόνο αν οι μαθητές εργαστούν συστηματικά σε ομάδες μπροστά στους υπολογιστές και τους έχουμε οι ίδιοι προετοιμάσει κατάλληλα. Επομένως, η δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών με το Game Maker, εισάγει τους μαθητές στον προγραμματισμό, και τους εξοικειώνει με βασικές δεξιότητες και λειτουργίες των υπολογιστών. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργήσουν εκπαιδευτικά παιχνίδια, με το Game Maker και στη συνέχεια να τα αξιοποιήσουν στη τάξη.el
dc.format.extent219el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματαel
dc.subjectΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήel
dc.titleΔημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών με τη χρήση του εργαλείου Game Maker για την εκμάθηση του προγραμματισμούel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENElectronic games constitute teaching environments that have the ability to help and support all teaching principles while motivating the students’ participation by offering them an obviously pleasant learning environment via which they interact with their classmates individually or cooperatively. Young primary school students need to express themselves creatively as proven in action. Therefore it is important for the teacher to form an appropriate learning environment to attract their interest and stimulate their curiosity. Of course teacher’s ultimate aim is to bring students together so that they can co-work in order to collectively accomplish each given activity. In this master thesis we studied the utilization of Game Maker for teaching the lesson "Programming the computer" to Primary school students, that results in transferring knowledge to students regarding programming, promoting collaboration between them, increasing their mobilization and improving their attitude towards the lesson. Game Maker's environment allows young students to construct their own knowledge and feel the joy of creation. Utilization of the environment in Primary School may have beneficial results only if students work systematically in teams in front of the computer and we have prepared them accordingly. Therefore creating digital games with Game Maker introduce students to programming and familiarizes them with basic skills and computer operations. Additionally, teachers are able to create digital learning games with Game Maker and utilize them in the classroom.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικά παιχνίδιαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»