Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΛατζάκη, Μαρία Ε.
dc.date.accessioned2016-02-04T11:49:14Z
dc.date.available2016-02-04T11:49:14Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8342
dc.description.abstractΗ Αναστοχαστική Προσέγγιση αποτελεί μία δομημένη συμμετοχική μαθησιακή διαδικασία, η οποία διευκολύνει του ανθρώπους να αναλύουν κριτικά το περιβάλλον τους, θέτοντας τη διαδικασία ενδυνάμωσης στο κέντρο μιας αειφόρου και ισότιμης ανάπτυξης. Μέσω της δημιουργίας συνθηκών δημοκρατίας και της κατασκευής και ερμηνείας κειμένων, οι άνθρωποι οικοδομούν την προσωπική τους πολυδιάστατη ανάλυση της τοπικής και παγκόσμιας πραγματικότητας, αμφισβητούν το κυρίαρχο παράδειγμα ανάπτυξης και αναπροσδιορίζουν τις σχέσεις εξουσίας τόσο στη δημόσια όσο και την ιδιωτική σφαίρα. Βασισμένοι σε μία διαρκώς εξελισσόμενη διαδικασία αναστοχασμού και δράσης, οι άνθρωποι αυτο-ενδυναμώνονται στο να εργαστούν για μια πιο δίκαιη και ισότιμη κοινωνία. Στην εργασία μας παρουσιάζουμε τη διαδικασία σχεδιασμού, ανάπτυξης και διαμορφωτικής αξιολόγησης ενός Μαζικού Ανοικτού Διαδικτυακού Σεμιναρίου (ΜΟΟC) με τίτλο e-REFLECT, το οποίο έχει σκοπό να εισάγει τους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (α) στις αρχές και τις τεχνικές της Αναστοχαστικής Προσέγγισης (REFLECT), και (β) σε μία σύγχρονη, τεχνολογικά υποστηριζόμενη μέθοδο αξιοποίησής της στη σχολική τάξη. Για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του σεμιναρίου αξιοποιήθηκε το θεωρητικό υπόβαθρο της προσέγγισης REFLECT, οι αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων, και ειδικότερα οι αρχές εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στην Προσέγγιση, καθώς, επίσης, και οι αρχές του διδακτικού σχεδιασμού διαδικτυακών μαθημάτων. Τα οχτώ (8) μαθήματα από τα οποία αποτελείται το σεμινάριο συνδυάζουν επιλεγμένες στρατηγικές διδασκαλίας και δραστηριότητες γύρω από τεχνολογικά εργαλεία web2.0, με στόχο να παρέχουν στους εκπαιδευόμενους μία διαδραστική και αυθεντική μαθησιακή εμπειρία, καθώς και ευκαιρίες οικοδόμησης της γνώσης μέσω της αλληλεπίδρασης και της συνεργασίας με τους συνεκπαιδευόμενούς τους.el
dc.format.extent296el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectWeb 2.0el
dc.titlee-REFLECT : πρόγραμμα εξαποστάσεως εκπαίδευσης στην αναστοχαστική προσέγγιση της διδασκαλίας και μάθησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENReflect Approach is defined as a structured, collaborative and participative learning process which facilitates people to critical analyze their environment, construct a personal understanding of local and global reality and challenge dominant development paradigms. In the core of this process rests the need for people’s empowerment as well as reflect and action for social change. Our thesis presents the design, the development and the formative evaluation of a Massive Open Online Course (MOOC) under the title e-Reflect which aims at introducing school educators (a) in the theory and the techniques of the Reflect Approach, and (b) in a rich technological environment for the implementation of the Approach in con-temporary school settings. MOOC’s instructional design process is placed in the context of the Reflect training methodological background and incorporates up to date e-learning principles. MOOC develops around 8 lessons which employ a variety of teaching strategies and involve learners in interactive and collaborative activities through the use of web2.0 tools.el
dc.contributor.masterΨηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel
dc.subject.keyworde-Learningel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»