Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη για την επαγγελματική ικανοποίηση των μόνιμων διοικητικών υπαλλήλων του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΑλεξόπουλος, Ηλίας
dc.date.accessioned2015-09-24T15:45:49Z
dc.date.available2015-09-24T15:45:49Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7802
dc.description.abstractH παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να εντοπίσει το βαθμό της συνολικής επαγγελματικής ικανοποίησης των μόνιμων διοικητικών υπαλλήλων του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, που απασχολούνται αποκλειστικά σε υποκαταστήματα του Οργανισμού. Επίσης, επιχειρεί να καταγράψει εκείνους τους παράγοντες που επιδρούν θετικά ή αρνητικά στη διαμόρφωση της συνολικής ικανοποίησης, καθώς και την επίδραση των δημογραφικών παραγόντων σε κάθε μια από τις επιμέρους διαστάσεις της επαγγελματικής ικανοποίησης, αλλά και στο σύνολο αυτής. Ως επαγγελματική ικανοποίηση ορίζεται η θετική συναισθηματική κατάσταση, στην οποία περιέρχεται το άτομο, όταν εκπληρώνονται οι προσδοκίες του από το εργασιακό περιβάλλον. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2010, σε δέκα υποκαταστήματα, τρία στο νομό Αχαΐας και επτά στο νομό Αττικής. Το δείγμα αποτέλεσαν 205 μόνιμοι διοικητικοί υπάλληλοι από αυτά τα υποκαταστήματα με τη μέθοδο της απλής τυχαίας δειγματοληψίας. Χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο που αποτελούνταν από εννέα ενότητες, συμπεριλαμβανομένης αυτής των δημογραφικών χαρακτηριστικών. Η πλειοψηφία των απαντήσεων δίνονταν με τη χρήση πενταβάθμιας κλίμακας τύπου Likert (από 1 = διαφωνώ απόλυτα, έως 5 = συμφωνώ απόλυτα). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι διοικητικοί υπάλληλοι του ΙΚΑ είναι σε γενικές γραμμές ικανοποιημένοι από το αντικείμενο της εργασίας τους και υπάρχει αρκετά καλή συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ τους, καθώς και με τους προϊσταμένους τους. Αντίθετα, δεν είναι τόσο ικανοποιημένοι από το φυσικό εργασιακό περιβάλλον και τις κτιριακές εγκαταστάσεις, ούτε από τις ευκαιρίες επιμόρφωσης που τους παρέχει ο Οργανισμός. Θεωρούν ικανοποιητικό το επίπεδο επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους, αν και θα προτιμούσαν να μην έρχονται σε επαφή μαζί τους. Επίσης, δεν θεωρούν ότι υπάρχουν ιδιαίτερες προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης και δεν είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τις χρηματικές τους απολαβές. Συνολικά, δεν είναι ούτε ευχαριστημένοι ούτε δυσαρεστημένοι από την εργασία τους και εμφανίζονται θετικοί στην προοπτική αλλαγής του εργασιακού τους περιβάλλοντος. Τα συμπεράσματα της έρευνας δείχνουν ότι παρόλο που σε γενικές γραμμές οι ερωτηθέντες δεν είναι ούτε δυσαρεστημένοι ούτε ικανοποιημένοι από την υφιστάμενη κατάσταση, εντούτοις εντοπίζουν σημεία (όπως οι κτιριακές υποδομές, η επιμόρφωση, οι οικονομικές απολαβές, οι προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης) ως πηγές δυσαρέσκειας, που χρειάζονται βελτίωση.el
dc.format.extent133el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΊδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεωνel
dc.subjectΔιοικητικοί υπάλληλοιel
dc.subjectΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.subjectΔημόσιοι υπάλληλοι -- Ελλάδαel
dc.subjectPublic officers -- Greeceel
dc.subjectJob satisfactionel
dc.titleΜελέτη για την επαγγελματική ικανοποίηση των μόνιμων διοικητικών υπαλλήλων του ΙΚΑ - ΕΤΑΜel
dc.title.alternativeA study on the professional satisfaction of the permanent administrative staff of IKA - ETAMel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call350.147 ΑΛΕel
dc.description.abstractENThe present study attempts to measure the degree of total professional satisfaction of the IKA- ETAM permanent administrative staff working at the sub units of the Organization. It also attempts to record all those factors that affect in a positive or negative way the configuration of total satisfaction and the effect of demographical characteristics in each one of the side dimensions of professional satisfaction as well as its whole. The term professional satisfaction defines the positive emotional state which a person reaches when all his/hers professional expectations are fulfilled. The survey took place between January and March 2010 in 10 sub units, three of which in the municipality of Achaia and seven in the municipality of Attica. The sample consists of 205 permanent administrative staff employed in these ten sub units and was randomly selected. A questionnaire of nine units, including that of the demographical characteristics, was used to conduct the survey. The majority of the replied answers were provided by using the five point Likert scale (1= totally disagree up to 5=totally agree). The results of the survey show that the administrative staff of IKA is generally satisfied with their job and can effectively cooperate and communicate with their colleagues of the same or upper level of the Organization. On the other hand the working environment, building facilities and further learning opportunities provided by the Organization do not meet their expectations. The level of communication between the staff and the insured is considered to be decent, although they would rather not have any direct contact with the public. Furthermore, the staff can not see any particular professional prospect in the future and they are not content with their wages. Overall, the staff is neither satisfied nor dissatisfied with their job and they appear to be positive in chang their working environment. In conclusion, employees in IKA- ETAM appear to be neither satisfied nor dissatisfied from their job, while they feel that improvements in factors such as building facilities, education provision, wages and professional opportunities could increase their job satisfaction.el
dc.corporate.nameΑνώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέαel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»