Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑθανασιάδης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠούλιου, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2015-09-17T12:35:32Z
dc.date.available2015-09-17T12:35:32Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7598
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης, είναι να παρουσιάσει τη δημιουργία μιας κουλτούρας Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο τμήμα Κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας και Ελέγχου Τροφίμων, της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής, της Νομαρχίας Αθηνών, ξεκινώντας με την ανάπτυξη και εφαρμογή ενός συστήματος ΕΝ ISO 9001:2000, στο εν λόγω τμήμα. Μέσα στα πλαίσια αυτού του πονήματος γίνεται μια αναφορά στην έννοια της διοίκησης και τις αρχές της, τις βασικές λειτουργίες του στρατηγικού management και τα χαρακτηριστικά στοιχεία του manager. Παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) και διαφαίνονται οι διαφορές μεταξύ της διοίκησης, με την έννοια του στρατηγικού management, και της ΔΟΠ. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας αναλύεται διεξοδικότερα, όσον αφορά τις βασικές έννοιες και τις αρχές της, το σχεδιασμό, τον έλεγχο και την εφαρμογή της, το κόστος «μη ποιότητας», τη δημιουργία εταιρικού περιβάλλοντος στα πλαίσιά της, τη σημασία των ανθρώπινων πόρων και της απόλυτης προτεραιότητας στον πελάτη, το ρόλο των προμηθευτών, και τέλος τη σημαντικότερη, ίσως, παράμετρο, την πορεία προς τη συνεχή βελτίωση (Benchmarking, Reengineering). Τέλος, στο πλαίσιο της εφαρμογής του συστήματος ISO 9001:2000 στο τμήμα Κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας και Ελέγχου Τροφίμων, γίνεται μια ιστορική αναδρομή των συστημάτων ποιότητας, και μια εκτενής αναφορά στο ISO 9001:2000 και τις κύριες ενότητες του. Παρουσιάζεται το Εγχειρίδιο Διαχείρισης Ποιότητας για το αναφερθέν τμήμα, το οποίο περιλαμβάνει το σκοπό της ύπαρξής του, την παρουσίαση του Οργανισμού αναφοράς, την πολιτική ποιότητας, το σύστημα διαχείρισης ποιότητας, την ευθύνη της διοίκησης, τη διαχείριση των πόρων, την υλοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη μέτρηση, ανάλυση και βελτίωση, τα αρχεία, και ένα κατάλογο με τα ελεγχόμενης διανομής έγγραφα, δηλαδή τις διαδικασίες και οδηγίες που έχουν έως σήμερα Καταγραφεί. Στα συμπεράσματα παρουσιάζονται οι βελτιώσεις της ποιότητας και της απόδοσης των παρεχόμενων υπηρεσιών και της λειτουργίας του τμήματος, που προκύπτουν μετά την εφαρμογή του συστήματος ποιότητας και την αίτηση για πιστοποίηση του τμήματος κατά ISO 9001:2000, οι οποίες αποτελούσαν εξαρχής και τον πρωταρχικό στόχο.el
dc.format.extent159el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectTotal quality managementel
dc.subjectVeterinary public health -- Qualityel
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας: έναρξη εφαρμογής στη Νομαρχία Αθηνών (εγκατάσταση συστήματος διαχείρισης ποιότητας EN ISO 9001 : 2000 στο τμήμα κτηνιατρικής δημόσιας υγείας & ελέγχου τροφίμων της δ/νσης κτηνιατρικής)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call658.562 ΠΟΥel
dc.description.abstractENThe aim of this study is to present the development of a Total Quality Management "culture" to the Department of Veterinarian Public Health and Food Control; of the Veterinarian Medicine Directorate, of the Prefecture of Athens, by the application of an ISO 9001:2000 system. Firstly, a reference to the concept of Management and its principles, the basic functions of Strategic Management and the typical features of the manager consist a necessary introduction in order for the analysis of the Total Quality Management (TQM) to follow. Secondly, a comparative analysis elucidates the differences between the TQM and the Strategic Management. The Total Quality Management is extensively analyzed in terms of its basic principles, its planning, its control, its application and its "non quality" cost. Additionally, special attention is paid to the establishment of the company environment, the importance of human resources and the client's priority, the supplier's part, and finally and most importantly, the perspective of continuous improvement (Benchmarking, Reengineering). Thirdly, the application of the ISO 9001:2000 system to the Department of Veterinarian Public Health and Food Control suggested the necessity for a historical review of the quality systems and a reference of the ISO 9000:2000 system and its revisions along with a more extended reference of the ISO 9001:2000 system and its main units. The Quality Administration Manual of the pre-mentioned department is analyzed in order for the following issues to be clarified: the purpose of its existence, the presentation of the department, the politics of quality and its administration system, the management's responsibility, the administration of its resources, the provided services, the continuous improvement, and all the archives, and a list of the procedures and the guidelines that have been recorded up today. Finally, the conclusive chapter achieves the primal aim of this study by recording the improvement of the quality and the effectiveness of the provided services and the operation of the department, after the application of the ISO 9001:2000 system.en
dc.corporate.nameΑνώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέαel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»