Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντουβάκης, Άγγελος
dc.contributor.authorΠαπανδρέου, Αφροδίτη
dc.date.accessioned2015-09-05T20:37:47Z
dc.date.available2015-09-05T20:37:47Z
dc.date.issued2014-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7267
dc.description.abstractΑπό τα αρχαία χρόνια ακόμα, ο απαιτητικός χώρος της ναυτιλίας αποτελούσε ένα βασικό στοιχείο για την παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα. Σήμερα, μια σημαντική έννοια για το παγκοσμιοποιημένο θαλάσσιο περιβάλλον το οποίο έχει άμεση σχέση με την οικονομική δραστηριότητα είναι η ανάπτυξη σχέσεων. Το μάρκετινγκ σχέσεων μπορεί να οριστεί ως μια στρατηγική μάρκετινγκ που περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες μιας επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των ναυτιλιακών επιχειρήσεων, προκειμένου να δημιουργηθούν αρχικά, διατηρηθούν στη συνέχεια και να αναπτυχθούν τέλος σχέσεις με τους πελάτες τους. Το σχεσιακό μάρκετινγκ αποτελεί ζωτικής σημασίας ιδέα για το μάρκετινγκ γενικά που εστιάζει τελικά στην ικανοποίηση του πελάτη. Μια ερευνητική μελέτη διεξήχθη σε 31 μεγάλες ασφαλιστικές ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω προσωπικών συνεντεύξεων με στελέχη επιχειρήσεων με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑσφάλιση, Θαλάσσιαel
dc.subjectΑσφάλιση, Θαλάσσια -- Ελλάδαel
dc.subjectMarine insuranceel
dc.subjectMarine insurance -- Greeceel
dc.subjectRelationship marketingel
dc.subjectCustomer relationsel
dc.titleΗ διοίκηση σχέσεων στη διαδικασία της ασφάλισης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Η σχέση ποιότητας και τιμήςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call658.85 ΠΑΠel
dc.description.abstractENSince ancient years, the shipping sector used to be a key element for the worldwide economic activity. Nowadays, a meaningful concept for the globalised maritime environment which is directly related to the economic activity is relationships' development. Relationship marketing can be defined as a marketing strategy that involves all activities of a firm including shipping ones in order to build, maintain, and develop relations with the customers. Relationship marketing is a vital concept for marketing which finally focuses on customer satisfaction. A research study was carried out in 31 big shipping insurance companies operating in Greece. Data was collected through personal interviews by companies' managers with the use of a structured questionnaire.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»