Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι φαρμακευτικές εταιρείες στην περίοδο της κρίσης

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΑγγελόπουλος, Βασίλειος
dc.date.accessioned2015-08-02T14:19:23Z
dc.date.available2015-08-02T14:19:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6953
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσει την επίδραση της οικονομικής κρίσης στις φαρμακευτικές εταιρίες και συγκεκριμένα πώς η συγκεκριμένη επηρέασε και επηρεάζει τη πορεία τους, τις στρατηγικές τους, και ευρύτερα τον τρόπο με τον οποίο επέλεξαν να αντιμετωπίσουν τις αρνητικές της επιδράσεις. Ο σκοπός που προαναφέρθηκε μελετήθηκε μέσα από επιμέρους στόχους, οι οποίοι είχαν τέσσερις άξονες εστίασης. Αυτοί ήταν η μελέτη των χαρακτηριστικών τους, η μελέτη του κλάδου δράσης, οι στρατηγικές μάρκετινγκ και τέλος η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού τους. Η ανάπτυξη του θέματος έγινε μέσα από τα ακόλουθα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο καθορίστηκαν οι στόχοι της εργασίας ενώ έγινε η εισαγωγή στη μελέτη. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται η παγκοσμιοποίηση και πως αυτή οδήγησε στη παρούσα οικονομική κρίση. Το παρόν κεφάλαιο εξετάζει τη λειτουργία της παγκοσμιοποίησης γενικά, τις επιδράσεις της στη διεθνής κοινότητα, τη μορφή της υγείας στο παρόν περιβάλλον και την κατάσταση των φαρμάκων στη παρούσα αγορά ευρύτερα. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται σε μια διεξοδική μελέτη και ανάλυση του φαρμακευτικού κλάδου στην Ελλάδα, εστιάζοντας στα χαρακτηριστικά του κλάδου, στη δομή και διάρθρωση του, στην ανάλυση της αγοράς των φαρμακευτικών εταιριών.Το τέταρτο κεφάλαιο δίνει μια συνολική εικόνα για τη στρατηγική μέσα στη περίοδο της ύφεσης, δηλαδή για τις στρατηγικές κατευθύνσεις που μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις γενικά σε μια τέτοια περίοδο για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται εστιασμένα αναφορά σε στρατηγικές που μπορεί να εφαρμόσει μια εταιρία για να αντιμετωπίσει τις πιέσεις της κρίσης και για να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική, στρατηγικές όπως οι στρατηγικές αναστροφής, οι στρατηγικές διαφοροποίησης αλλά και στρατηγικές σε σχέση με αποφάσεις που καλείται να πάρει ένας οργανισμός μέσα στη κρίση. Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται εστίαση στις στρατηγικές των φαρμακευτικών εταιριών μέσα στη κρίση, δηλαδή το τι ακολούθησαν, πως προσπάθησαν και προσπαθούν να την αντιμετωπίσουν ενώ γίνετε αναφορά στο αν έχουν περιθώριο να αναπτυχθούν μέσα σε αυτή. Στο έβδομο κεφάλαιο ορίζεται το μεθοδολογικό πλαίσιο έρευνας της παρούσας μελέτης. Τέλος στο όγδοο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα, και διαπιστώνεται ότι οι φαρμακευτικές εταιρίες μέσα στη κρίση δεν πρέπει να σταματούν να κάνουν επενδύσεις και να επιδιώκουν να διαφοροποιηθούν για να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα στην αγορά.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΦαρμακευτική βιομηχανία και εμπόριο -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΠαγκόσμια οικονομική κρίση, 2008-2009el
dc.subjectΟικονομικές κρίσειςel
dc.subjectPharmaceutical industry -- Managementel
dc.subjectStrategic planningel
dc.subjectGlobal Financial Crisis, 2008-2009el
dc.subjectFinancial crisesel
dc.titleΟι φαρμακευτικές εταιρείες στην περίοδο της κρίσηςel
dc.title.alternativePharmaceutical companies in the period of crisisen
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call615.10684 ΑΓΓel
dc.description.abstractENPurpose of this thesis is to study the impact of economic crisis in the pharmaceutical companies, with fundamental goal to show how it influenced and it influences their course, their strategies, and more widely the way they selected to face the negative effects. The purprose that was mentioned before was studied through individual studies: the study of their characteristics, the study of sector of action, the strategies of marketing and finally the management of their manpower. Τhe final conclusion is that pharmaceutical companies in the crisis should not stop to make investments and seek to differentiate in order to maintain their competitive advantage in the market.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»