Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠελαγίδης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΑποστόλου, Ζηνοβία
dc.date.accessioned2015-06-25T06:01:50Z
dc.date.available2015-06-25T06:01:50Z
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6682
dc.description.abstractΜε την παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί κατά πόσο οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες υιοθετούν πρακτικές επιχειρηματικής ηθικής ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής τους. Επίσης, εξετάζονται τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή αυτών των πρακτικών και αντίστοιχα διερευνώνται οι λόγοι της μη εφαρμογής τους. Η ανάλυση ξεκινάει με την παράθεση του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις θέτουν τους στρατηγικούς τους στόχους ώστε να ευθυγραμμίζονται με το εσωτερικό και εξωτερικό τους περιβάλλον και να επιτυγχάνουν συγκεκριμένα αποτελέσματα. Παράλληλα, αναλύουμε τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς και τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή της στις διάφορες ομάδες ενδιαφέροντος. Προκειμένου να διερευνηθεί ο βασικός σκοπός της εργασίας, διεξήχθη λεπτομερής έρευνα με τη μορφή ερωτηματολογίου, λαμβάνοντας ως παραδείγματα έξι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες ώστε να διαπιστωθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης πρακτικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και μη υποχρεωτικών προτύπων.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπιχειρησιακή ηθικήel
dc.subjectBusiness ethicsel
dc.subjectΝαυτιλιακές επιχειρήσειςel
dc.subjectShipping companiesel
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectStrategic planningel
dc.titleΗ επιχειρηματική ηθική ως στρατηγική των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call387.5 ΑΠΟel
dc.description.abstractENThis thesis is an initial attempt to investigate whether the Greek shipping companies are adopting ethical business practices as part of their general strategy. It also, examines the benefits arising from the implementation of these practices and investigates the reasons for non-implementation. The analysis begins by presenting the way in which companies set their strategic objectives so as to be aligned with their internal and external environment and to achieve concrete results. Furthermore, we analyze how companies perceive the concept of Corporate Social Responsibility, and the benefits arising from the implementation for the various interest groups. In order to investigate the primary purpose of this study, a detailed research in the form of a questionnaire was conducted, taking as examples six Greek shipping companies so as to determine the degree of integration of Corporate Social Responsibility practices and the adoption of non-mandatory standards.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»