Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζαννάτος, Ερνέστος
dc.contributor.authorΚουλούρης, Φοίβος - Γεράσιμος
dc.date.accessioned2015-05-06T08:04:21Z
dc.date.available2015-05-06T08:04:21Z
dc.date.issued2014-11-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6489
dc.description.abstractH παρούσα εργασία αποσκοπεί καταρχήν στην παρουσίαση των μέτρων τα οποία έχουν θεσπιστεί από τον IMO για την βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των εμπορικών και ειδικότερα των φορτηγών πλοίων και συγκεκριμένα στην παρουσίαση του Energy Efficiency Design Index (EEDI) και Ship Energy Efficiency Management Plan (SEEMP). Κυρίως, όμως, πραγματεύεται την ανάλυση του Δείκτη Λειτουργικής Ενεργειακής Απόδοσης (EEOI) με βάση τα δεδομένα λειτουργίας 45 δεξαμενοπλοίων με αναφορά στο πλεύσιμο τμήμα των ταξιδιών τους κατά την περίοδο 01/01/2013-31/12/2013. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της επεξεργασίας των δεδομένων προκύπτει το συμπέρασμα ότι για να επιτυγχάνεται όσο το δυνατόν υψηλότερη λειτουργική ενεργειακή απόδοση θα πρέπει τα πλοία να ναυλώνονται στο μέγιστο της μεταφορικής τους ικανότητας ταξιδεύοντας σε ταχύτητες χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου. Τέλος, λόγω της δυσκολίας επιλογής ταξιδιών με ιδανικά χαρακτηριστικά στη δυναμική και ευμετάβλητη αγορά της ναυτιλίας, προτείνεται η χρήση μέτρων και τεχνολογιών που έχουν στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και κατά συνέπεια συμβάλλουν στην βελτίωση των τιμών του Δείκτη Λειτουργικής Ενεργειακής Απόδοσης (ΕΕΟΙ) .el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠλοία -- Περιβαλλοντικές απόψειςel
dc.subjectΠλοία -- Καύσιμαel
dc.titleΕνεργειακή απόδοση φορτηγών πλοίωνel
dc.typeMaster Thesisel
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6489
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.identifier.call387.2el
dc.description.abstractENΤhe current thesis is initially aimed at presenting the measures that have been adopted by the IMO for improving the energy efficiency of commercial vessels and particularly cargo ships, namely the presentation of the Energy Efficiency Design Index (EEDI) and the Ship Energy Efficiency Management Plan (SEEMP). However, it is mainly concerned with the analysis of the Energy Efficiency Operational Indicator (EEOI) based upon the operational data of 45 tankers with reference to the navigable part of their trips during the period 01/01/2013-31/12/2013. The results lead to the conclusion that in order to achieve the highest operational energy efficiency, the vessels should be chartered to their maximum available capacity and sail at speeds of reduced fuel consumption. Finally, due to the difficulty of choosing a voyage with ideal characteristics in such a dynamic and volatile shipping market, the use of measures and technologies is recommended in order to reduce the fuel consumption and thus to contribute to the improvement of the values of the Energy Efficiency Operational Indicator (EEOI).el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»