Εμφάνιση απλής εγγραφής

Κριτήρια επιλογής δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα υγείας και ικανοποίηση ασθενών.

dc.contributor.advisorΒοζίκης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΖήκου, Αναστασία
dc.date.accessioned2015-02-18T07:21:07Z
dc.date.available2015-02-18T07:21:07Z
dc.date.issued2015-02-18T07:21:07Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6318
dc.description.abstractΗ επιλογή μεταξύ ενός δημόσιου ή ιδιωτικού νοσοκομείου επηρεάζεται ανάλογα από τις αλλαγές στη κοινωνική ασφάλιση αλλά και των οικονομικών, εργασιακών, κοινωνικών και θεσμικών αλλαγών. Η επικαιρότητα και η σημασία των παραπάνω παραγόντων ήταν οι λόγοι για τους οποίους επιλέχθηκε να εκπονηθεί η παρούσα εργασία. Η Ελλάδα έχει αρκετούς φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια αύξηση του μεγέθους της αγοράς των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, με τις γενικές κλινικές να αντιπροσωπεύουν το 66,8% της αγοράς του ιδιωτικού τομέα για το 2009 και το 2008 να καταγράφονται 15.028 κλίνες σε ιδιωτικά θεραπευτήρια επί συνόλου 53.652 κλινών. Η τελική μας όμως επιλογή από τι εξαρτάται και κατά πόσο ήμαστε ικανοποιημένοι από την χρήση υπηρεσιών της επιλογής μας; Στην συγκεκριμένη εργασία ερευνούμε στα δύο από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της Αττικής, αλλά και της Ελλάδας, το Γ.Ν.Α. «Ο Ευαγγελισμός» και το Διαγνωστικό και Θεραπευτικό Κέντρο Αθηνών «Υγεία Α.Ε», τα ερωτήματα αυτά. Στα πλαίσια αυτά αναλύεται σε θεωρητικό επίπεδο η Ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας, τα κριτήρια που την καθορίζουν και τα οφέλη της. Η Ικανοποίηση Ασθενών με την εννοιολογική προσέγγισή της, την συσχέτιση με την Ποιότητα Υπηρεσιών Υγείας και τα συστήματα μέτρησής της σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. Επίσης αναλύεται το υλικό και η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την καταγραφή των απόψεων των ασθενών, αλλά και οι περιορισμοί και οι δυσκολίες που προέκυψαν κατά τη διάρκεια συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων. Ενώ στη συνέχεια παρατίθενται τα αποτελέσματα της έρευνας, με τα κριτήρια επιλογής και τα ποσοστά ικανοποίησης ασθενών από το ιατρικό – νοσηλευτικό προσωπικό, τη διοικητική υπηρεσία και την κτιριακή-ξενοδοχειακή υποδομή. Η εκτίμηση της συνολικής ικανοποίησης των ασθενών από την παροχή υπηρεσιών των δυο νοσοκομείων και η καταγραφή τυχόν προβλημάτων και προτάσεων επίλυσής τους, οδηγεί σε συμπεράσματα και προτάσεις που μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμο βοήθημα και οδηγό για τον έλεγχο και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και των δύο νοσοκομείων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΥπηρεσίες υγείας -- Ποιότητα
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενών
dc.subjectΝοσοκομεία -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΕρωτηματολόγιο
dc.titleΚριτήρια επιλογής δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα υγείας και ικανοποίηση ασθενών.
dc.title.alternativeSelection criteria for public or private health services and patient satisfaction.en
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6318
dc.identifier.call362.1068 ΖΗΚ
dc.description.abstractENThe choice between a public or private hospital is affected as a result of changes in social security, but also economic, labor, social and institutional changes. The timeliness and importance of these factors were the reasons why they selected to prepare this work. Greece has several health care providers in both public and private sectors. In recent years, there is an increase in the size of the market for private health services, general clinics accounted for 66.8% market share of the private sector in 2009 and 2008 recorded 15,028 beds in private hospitals out of 53,652 beds. Our final choice, however, depends on what and how we were satisfied with the use of the services of our choice? In this work we investigate two of the largest hospitals in Attica and Greece, the General Hospital of Athens "Evangelismos" and the Diagnostic and Therapeutic Center of Athens "Hygeia S.A." for those questions. In this context analyzed in theoretical level Quality of Health Services, the criteria that determine it and its benefits. The patient satisfaction with the conceptual approach, the correlation with the Quality of Health Services and measurement systems at European and international level. Also analyzed the material and the method used to record the views of patients, but also the limitations and difficulties encountered during completion of the questionnaires. And then presents the results of research, the selection criteria and rates of patient satisfaction than medical - nursing staff, administrative and service buildings-hotel infrastructure. The assessment of overall patient satisfaction from the services of the two hospitals and record any problems and suggestions for solving them, lead to conclusions and recommendations that can be a valuable tool and guide for the control and improvement of health services of both hospitals.
dc.corporate.nameΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»