Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΤερζάκης, Ανάργυρος
dc.date.accessioned2012-07-19T13:32:51Z
dc.date.available2012-07-19T13:32:51Z
dc.date.issued2012-07-19T13:32:51Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4894
dc.description.abstractΗ ένταξη των παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία έχει αρχίσει σιγά σιγά να κάνει την εμφάνισή της και στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας το μεγάλο ρεύμα της εποχής, που στο εξωτερικό βρίσκεται σε αρκετά ώριμο στάδιο. Από την άλλη, η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο το συγκεκριμένο κομμάτι των εκπαιδευτικών παιχνιδιών. Αυτό αποτελεί ένα μέρος της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Το κατά πόσο ένα ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό παιχνίδι μπορεί να αποτελέσει ένα «υγειές» και ολοκληρωμένο περιβάλλον μάθησης είναι μόνο η αρχή της. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας αναλύεται και αποδεικνύεται ότι τα εκπαιδευτικά παιχνίδια μπορούν να οδηγήσουν στην ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων, αναλύοντας τις έρευνες των ειδικών. Στη συνέχεια της θεωρητικής ανάλυσης, εξετάζονται υπάρχοντα συστήματα με σκοπό να εντοπιστούν «αδύνατα» σημεία και να σχεδιαστεί και υλοποιηθεί ένα περιβάλλον εκπαιδευτικών παιχνιδιών που θα καλύψει τα υπάρχοντα κενά. Το σύστημα που υλοποιείται είναι ένα καινοτομικό εργαλείο που θα μπορεί να παράγει διαδικτυακά επιτραπέζια εκπαιδευτικά παιχνίδια πολλών χρηστών με καινοτομικά εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά. Το πιο σημαντικό είναι η δυναμικότητά του τόσο ως προς τα παιχνίδια που θα μπορεί να αναπαραστήσει όσο και ως προς το εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Είναι μία «μηχανή» που μπορεί να παράγει οποιοδήποτε συνδυασμό αυτών των δύο χαρακτηριστικών ύστερα από σχεδίαση του εκπαιδευτικού.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectΠαιχνίδια, Εκπαιδευτικά
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού εργαλείου για τη χρήση επιτραπέζιων ηλεκτρονικών εκπαιδευτικών παιχνιδιών πολλών χρηστών
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call371.39'7 ΤΕΡ
dc.description.abstractENDuring the last years, the integration of games in the learning procedure has slowly begun to make its appearance in our country as well. This trend, quite mature abroad, follows the long stream of nowadays. What is more, the rapid evolution of new technologies could not have left this specific part of learning games untouched. That is a part of the current thesis. Whether an eLearning game can be a "healthy" and optimal learning environment is just the beginning of this paper. In the theoretical part of the thesis, we analyze specialist's researches who prove that eLearning games can lead to the development of competencies and skills. Then, we examine some existing systems in order to identify their weaknesses and design and implement an eLearning game environment in order to fill the existing gaps. The system that we implement is an innovative tool which allows to produce multiplayer online board learning games with innovative learning features. The most important part of this system is its versatility as far as the produced games and their learning content are concerned. It is a "machine" that, according to the instructional design of the teacher, can produce any combination, taking into consideration these two characteristics.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»