Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΔιακίδου, Αλίκη
dc.date.accessioned2012-03-13T08:24:50Z
dc.date.available2012-03-13T08:24:50Z
dc.date.issued2012-03-13T08:24:50Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4595
dc.description.abstractΟι θαλάσσιες μεταφορές πάντοτε πρόσφεραν πολλές ευκαιρίες για μεγάλα κέρδη. Οι κίνδυνοι ωστόσο που απειλούσαν τις οικονομικές σχέσεις των προσώπων που συμμετείχαν σε αυτό έθεσαν τις βάσεις για τη δημιουργία του θεσμού της ασφάλισης. Έτσι ο θεσμός εμφανίζεται ως απάντηση στον κίνδυνο, παρέχοντας εύρυθμη συνέχεια στην οικονομική αυτή δραστηριότητα, όπου πολλά πρόσωπα που απειλούνταν από κοινούς κινδύνους μπορούσαν να καλύπτουν τη επελθούσα ζημία σε όλους τους εμπλεκόμενους με τη θαλάσσια μεταφορά. Η ασφάλιση αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία όταν το μεταφερόμενο υλικό εντάσσεται μεταξύ των επικίνδυνων φορτίων. Η παρούσα εργασία έχει σαν βασικό της στόχο την ανάδειξη της σημασίας της ασφάλισης στη ναυτιλία και ιδιαίτερα εκείνης που απευθύνεται σε επικίνδυνα φορτία. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου, η εργασία χωρίζεται σε έξι επιμέρους κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύονται γενικές έννοιες που αφορούν το πλοίο αλλά και την πορεία και εξέλιξη της ναυτιλίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζονται στοιχεία που αφορούν την ασφάλιση στη ναυτιλία. Ειδικότερα, πραγματοποιείται μια ιστορική αναδρομή της ναυτικής ασφάλισης, παρουσιάζονται βασικές μορφές της και περιγράφονται στοιχεία των ασφαλιστικών συμβολαίων. Στο τρίτο κεφάλαιο, πραγματοποιείται μια ανάλυση των βασικών διακρίσεων των επικίνδυνων φορτίων που μεταφέρονται δια θαλάσσης καθώς και οι υποχρεώσεις του μεταφορέα. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι απαιτήσεις της αγοράς για τη διακίνηση των επικίνδυνων φορτίων με τη χρήση των διάφορων μέσων όπως αεροπλάνα, τρένα, φορτηγά, πλοία κλπ. Στο πέμπτο κεφάλαιο, αναλύεται η πορεία της διεθνούς και της εθνική νομοθεσίας των πλωτών μεταφορών επικίνδυνων φορτίων καθώς και οι τροποποιήσεις που επήλθαν σε κάποιες από αυτές. Στο έκτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται μέσω νομολογιών ορισμένες περιπτώσεις ασφαλίσεων φορτίων και πως αυτές αντιμετωπίστηκαν από τα δικαστήρια ενώ η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση των συμπερασμάτων και προτάσεων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΑσφάλιση -- Ναυτιλία
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορές -- Μέτρα ασφαλείας
dc.subjectΝαυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία
dc.subjectΕπικίνδυνα φορτία
dc.subjectΠλοία -- Φορτίο
dc.titleΑσφάλιση επικίνδυνων φορτίων στη ναυτιλία
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4595
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.2 ΔΙΑ
dc.description.abstractENThe sea has always offered many opportunities for large profits. The risks, however, that threatened the economic relations of persons involved in this, laid the foundations for the creation of the institution of insurance. Thus the function appears as a response to risk, providing proper follow-up to this economic activity, where many persons threatened by common dangers could cover the damage suffered at all concerned with the carriage. The insurance is even more important when the transferred material forms part of the dangerous cargo. The present work has as main objective the promotion of the importance of maritime security, particularly those directed at hazardous loads. To achieve this goal, the work is divided into six chapters. In the first chapter, analyzing general notions concerning the ship and the course and development of shipping nationally and internationally. The second chapter presents information relating to maritime security. In particular, it does a history of maritime security, presents key figures and described details of insurance policies. In the third chapter, made an analysis of basic discrimination of dangerous cargoes by sea and the obligations of the carrier. The fourth chapter presents the market requirements for the handling of hazardous cargo using various means such as airplanes, trains, trucks, boats, etc. The fifth chapter discusses the state of international and national laws of the waterway dangerous cargoes and any amendments made to some of them. The sixth chapter is presented through case law sometimes insurance charges and how they are treated by the courts and the work concludes with a summary of conclusions and recommendations.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»