Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΤσαταλάς, Πασχάλης Δ.
dc.date.accessioned2011-11-03T11:56:39Z
dc.date.available2011-11-03T11:56:39Z
dc.date.issued2011-11-03T11:56:39Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4332
dc.description.abstractΤο παρόν πόνημα πραγματεύεται την οικονομική ανταγωνιστικότητα των λιμενικών υποδομών από την οπτική του χρήστη. Μέσω της μελέτης των στοιχείων κόστους που παρουσιάζει κάθε λιμάνι καθώς και της παρουσίασης ενός πρωτότυπου δείκτη ανταγωνιστικότητας που συνδυάζει τα λιμενικά έξοδα με την οικονομική αποδοτικότητα της εμπορικής πράξης, επιχειρείται η αξιολόγηση ανάλογα με την γεωγραφική περιοχή που ανήκουν. Ακόμη, χρησιμοποιώντας μια ανασκόπηση της σχετικής διεθνούς βιβλιογραφίας εμπλουτισμένη από σύγχρονα πραγματικά παραδείγματα, πραγματοποιείται μια λεπτομερής ανάλυση της τιμολογιακής πολιτικής των λιμένων, της δομής των επιβαλλόμενων στον μεταφορέα χρεώσεων, των μορφών του ανταγωνισμού καθώς και της συμπεριφοράς του λιμανιού αναλόγως των εξωτερικών επιδράσεων που δέχεται. Συμπερασματικά, παρουσιάζονται οι ανταγωνιστικότερες μορφές και δομές που μπορεί να πάρει ένα λιμάνι καθώς και οι γεωγραφικές αγορές που συγκεντρώνουν τις λιμενικές υποδομές με την μεγαλύτερη και χαμηλότερη οικονομική ανταγωνιστικότητα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΛιμάνια
dc.subjectΛιμάνια -- Εμπορεύματα -- Μεταφορές
dc.subjectΛιμάνια -- Μεταφορές -- Κυκλοφορία
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορές
dc.titleΗ οικονομική ανταγωνιστικότητα των λιμενικών υποδομών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4332
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.1 ΤΣΑ
dc.description.abstractENThis dissertation discourses the economic competitiveness of the ports and port infrastructures from the user’s point of view. Through the port disbursements study and by introducing a prototype “competitiveness ratio” which combines the port expenses with the economic efficiency of a commercial operation, we are essaying the relevant appraisal of the ports, sorted by geographical market. Furthermore, by running a review of the pertinent international literature enriched by factual recent examples, we accomplish a detailed analysis of the pricing policies of the individual ports, of the construction of the applied dues and levies, of the relevant competition and of the pricing behavior of a port dependant on its external feedback. Finally, we furnish the most competitive port structures as well as the geographical markets which gather the higher and lower competitive ports.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»