Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚυρίτσης, Σταμάτιος
dc.date.accessioned2011-06-30T10:27:40Z
dc.date.available2011-06-30T10:27:40Z
dc.date.issued2011-06-30T10:27:40Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4088
dc.description.abstractΤα τεχνολογικά μέσα που μπορούν να προσφέρουν χρήσιμες υπηρεσίες στο εκπαιδευτικό έργο εξελίσσονται με αλματώδεις ρυθμούς και μαζί τους αλλάζει και ο τρόπος που προτιμούν να μαθαίνουν οι μαθητές. Χρησιμοποιώντας σαν οδηγό μελέτες που υποδεικνύουν ότι υπάρχει βελτίωση της μάθησης αν η διαδικασία της διδασκαλίας λαμβάνει υπόψη τα ξεχωριστά μαθησιακά στυλ του κάθε μαθητή, διερευνάται κατά πόσο η εκπαίδευση με τη χρήση LMS/CMS που ταυτόχρονα λαμβάνει υπόψη τα ξεχωριστά μαθησιακά στυλ των εκπαιδευομένων επηρεάζει τα μαθησιακά αποτελέσματα σε σχέση με την εκπαίδευση με τον παραδοσιακό τρόπο και τι επίδραση έχει αυτού του είδους η εκπαίδευση στην αυτοαποτελεσματικότητα των συμμετεχόντων μαθητών. Έτσι οργανώθηκε μια έρευνα με δείγμα 27 μαθητές ιδιωτικής σχολής που προσφέρει τεχνολογική εκπαίδευση σε παιδιά και εφήβους. Αυτοί οι 27 μαθητές χωρίστηκαν σε 2 ομάδες, την ομάδα ελέγχου με 7 μαθητές και την πειραματική ομάδα με 20 μαθητές. H όλη έρευνα έγινε με την χρήση της εκπαιδευτικής πύλης i-Cosmos που αποτελείται από την πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης Moodle και την πλατφόρμα σύγχρονης εκπαίδευσης Webex. Για τις ανάγκες του πειράματος χρησιμοποιήθηκε και αξιοποιηθήκαν οι δυνατότητες μόνο του ασύγχρονου τμήματος του i-Cosmos (Moodle), όπου κατ’ αρχάς με κατάλληλα ερωτηματολόγια διαπιστώθηκε το μαθησιακό στυλ των συμμετεχόντων. Ακολούθως διερευνήθηκε η αυτοαποτελεσματικότητα των συμμετεχόντων καθώς και οι πρότερες γνώσεις σε ένα τεχνολογικό αντικείμενο (Δημιουργία, τροποποίηση Γραφημάτων). Στη συνέχεια η ομάδα ελέγχου διδάχτηκε το αντικείμενο από την εκπαιδεύτριά τους στην τάξη, ενώ η πειραματική ομάδα παρακολούθησε, ειδικά κατασκευασμένα για τις ανάγκες αυτής της έρευνας, διαδραστικά μαθησιακά αντικείμενα προσαρμοσμένα στο στυλ μάθησης του κάθε συμμετέχοντα. Κατόπιν διερευνήθηκαν εκ νέου οι γνώσεις τους στο διδαχθέν αντικείμενο καθώς και η αυτοαποτελεσματικότητά τους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΜάθηση
dc.subjectΤεχνολογία -- Μελέτη και διδασκαλία (Μέση)
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία -- Ελλάδα
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectEducational technology
dc.titleΣτυλ μάθησης και η αυτό-αποτελεσματικότητα (self-efficacy) εκπαιδευομένων με τη χρήση Η/Υ
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4088
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.334 ΚΥΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»