Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠαπαδερός, Ανδρέας
dc.date.accessioned2011-06-16T06:14:11Z
dc.date.available2011-06-16T06:14:11Z
dc.date.issued2011-06-16T06:14:11Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4038
dc.description.abstractΟι εφαρμογές που σχετίζονται με τους Εικονικούς Κόσμους αναπτύσσονται για περισσότερο από μία 20ετια. Η ευρεία αποδοχή των διαδικτυακών παιχνιδιών και των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης οδήγησε στην περαιτέρω ανάπτυξη μία μεγάλης ποικιλίας λύσεων για τους Εικονικούς Κόσμους, καλύπτοντας διαφορετικές θεματικές περιοχές, εύρος χρηστών, περιβάλλοντα λειτουργίας και οικονομικά μοντέλα διατήρησης. Με την ανάπτυξη και την “ωρίμανση” τους οι Εικονικοί Κόσμοι εξελίσσονται σε αξιόλογα και με πολλές προοπτικές εκπαιδευτικά εργαλεία. Στη περίπτωση του Second Life, το περιβάλλον υποστηρίζει τη “μη κατευθυνόμενη μάθηση” και το σχηματισμό κοινοτήτων, καθώς και πολλά άλλα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν την ορθή εφαρμογή του κονστρουκτιβιστικού μοντέλου μάθησης. Η προηγμένη τεχνολογική υποδομή και φιλοσοφία, το άρτια δομημένο οικονομικό σύστημα και το μεγάλο μέγεθος του κατασκευασμένου από χρήστες περιεχομένου, καθιστούν το Second Life ως μία από τις ηγετικές πλατφόρμες Εικονικών Κόσμων. Ο πρότυπος λειτουργικός χώρος CoSy-Llab_SL που κατασκευάστηκε εντός του Second Life, έχει σαν στόχο να αποτελέσει μία συνεργατική λύση για τα μέλη της ομάδας του ομώνυμου εργαστηρίου, αλλά και να βοηθήσει στην εισαγωγή νέων χρηστών στο περιβάλλον των Εικονικών Κόσμων. Η αξιολόγηση της ευχρηστίας και των λύσεων που παρέχει η εφαρμογή πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια σχεδιασμού και κατασκευής και οδήγησε στη ευρύτερη και ορθότερη αντίληψη των αναγκών και απαιτήσεων που συναντούνται σε έναν Εικονικό Κόσμο.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕικονική πραγματικότητα
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.titleΔημιουργία εκπαιδευτικού περιβάλλοντος στο "Second Life"
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4038
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.334 ΠΑΠ
dc.description.abstractENThe applications related to Virtual Worlds are developing for more than 20 years. The wide acceptance of online gaming and social networking services has led to the further development of a wide variety of solutions for Virtual Worlds, covering different subject areas, range of users, environments, operating and economic models of conservation. With their further development and "maturity", Virtual Worlds are becoming valuable and prospective educational tools. In the case of Second Life, the environment supports "non-directed learning”, the formation of communities and many other features that allow the correct application of constructivist learning model. The advanced technological infrastructure and philosophy, the well-structured economic system and the large size of user generated content, bring Second Life as one of the leading platforms of Virtual Worlds. The standard functional space CoSy-Llab_SL, built within Second Life, aims to provide a collaborative solution for team members of the "CoSy-Llab" Laboratory, and help introduce new users into the environment of virtual worlds. The evaluation of usability and solutions offered by the application, done during the design and manufacturing process, led to a wider and better understanding of the needs and requirements that are met in a virtual world.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»