Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 79
Σύνθεση και επεξεργασία πληροφορίας σε δίκτυα αισθητήρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Σε όλα τα συστήματα που καλούνται να λάβουν μια απόφαση, η οποία να συνδυάζει στοιχεία από πολλούς ανιχνευτές (Sensors), χρειάζεται κάποιος τρόπος ώστε να αξιολογηθούν τα υπάρχοντα στοιχεία και η βαρύτητα καθενός από αυτά, ...
Ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης για δυσλεξικούς και μη δυσλεξικούς μαθητές με βάση την τεχνολογία ροής εργασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σχεδίαση και ανάπτυξη συστήματος υποστήριξης συστήματος ηλεκτρονικών επιστημονικών περιοδικών στον παγκόσμιο ιστό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)
Η παρούσα μεταπτυχική εργασία αφορά την “Σχεδίαση και Ανάπτυξη Συστήματος Υποστήριξης Συστήματος Ηλεκτρονικών Επιστημονικών Περιοδικών στον Παγκόσμιο Ιστό”. Λαμβάνεται αφορμή από την ανάγκη ανανέωσης του κώδικα και των ...
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ...
Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ή αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio ως υποστηρικτικού εργαλείου συνεργατικών και ατομικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του PBL Script ...
Ανάπτυξη υλικού και σχεδιασμός διαδικτυακού μαθήματος στο Moodle με θέμα «Unity3D game development by example – Space Shooter»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σε αυτήν την εργασία θα ασχοληθούμε με τον κλάδο του Game Development. Γενικότερα, θα δούμε την τάση του Indie Game Development και την ανοδική της πορεία. Εν συνεχεία θα μελετήσουμε την Unity3D Game Engine η οποία έχει ...
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται τα Διαδικασιοστρεφή Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης - ΔΣΗΜ (process-oriented e-learning systems), τα οποία βασίζονται στην τεχνολογία ροής εργασιών. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην ...
Αξιοποίηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία ανιχνεύοντας τη σημασία της δημιουργικότητας στις μέρες μας, επιχειρεί να εξετάσει την καταλληλότητα του 3D εικονικού κόσμου Second Life, ένα περιβάλλον βασισμένο σε χαρακτηριστικά ...
Η περαιτέρω ανάπτυξη του Drupal για την δημιουργία ενός γενικού πλαισίου αναζήτησης και ανταλλαγής εκπαιδευτικού περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Από τα τέλη της δεκαετίας του '90 και στις αρχές της δεκαετίας του 2000 μια παραδειγματική στροφή έλαβε χώρα στο διαδίκτυο ως προς τον διαχωρισμό του περιεχομένου και της δομής κατασκευής του ενός ιστοτόπου. Οι πρώτες ιδέες ...
Δημουργία διαδικτυακής πύλης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των κόμικς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Σε ένα διαρκώς μετασχηματιζόμενο κόσμο, ερευνητές και εκπαιδευτικοί της τάξης αναζητούν τρόπους για να βελτιώσουν τη μαθησιακή διαδικασία και να την κάνουν πιο ευέλικτη και προσαρμόσιμη στις ικανότητες και τις ανάγκες κάθε ...