Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαίδευση"
Αποτελέσματα 1-15 από 15
-
Ανάπτυξη Android εφαρμογών για την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-01) -
Ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης για δυσλεξικούς και μη δυσλεξικούς μαθητές με βάση την τεχνολογία ροής εργασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Αξιοποίηση του εργαλείου SELFIE για την αποτίμηση της ψηφιακή ικανότητας σχολικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την εφαρμογή του εργαλείου SELFIE στον προσδιορισμό της ψηφιακής ικανότητας μίας σχολικής μονάδας και την υποστήριξη κατάρτισης ενός σχετικού Σχεδίου ... -
Βιβλιογραφική επισκόπηση αξιοποίησης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Τα τελευταία χρόνια, τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) (Artificial Intelligence, AI) έχουν κυριαρχήσει σε όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες, με αξιοσημείωτη ένταση και στον τομέα της εκπαίδευσης (Lim et al., 2023:1). ... -
Δημιουργία διαδραστικής ψηφιακής εφαρμογής με τη Microsoft Kinect κάμερα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Η αφήγηση μέσα από νουβέλες και διηγήματα αποτελούσε, ίσως ανέκαθεν, τον καλύτερο τρόπο έκφρασης, επικοινωνίας και μάθησης στις ευαίσθητες ηλικίες των πρώτων τάξεων του Σχολείου, παγκοσμίως. Καθώς οι τεχνολογικές εξελίξεις ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικής παρέμβασης με θέμα το διαδικτυακό εκφοβισμό στηριζόμενης στο μοντέλο κινήτρων ARCS σε περιβάλλον Ανεστραμμένης τάξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Οι τρείς τομείς της μάθησης και της εκπαίδευσης είναι οι: γνωστικός (Bloom,1956),συναισθηματικός (Krathwohl,1964) και ψυχοκινητικός ( Harrow,1972). Μαζί με αυτούς προέκυψαν και οι σχετικές ταξονομίες, οι οποίες ξεκινώντας ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικού σεμιναρίου για τη διερευνητική μάθηση και τις μοντέρνες τεχνικές αξιολόγησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλύσουμε τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού σεμιναρίου με θέμα την Διερευνητική μάθηση στις Φυσικές επιστήμες και την αξιοποίηση μοντέρνων τεχνικών αξιολόγησης για την αποτίμηση ... -
Διερεύνηση αντιλήψεων και αναγκών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης όσον αφορά την αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαιδευτική διεργασία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς η εκπαίδευση ενηλίκων μπορεί να συμβάλλει στην ομαλή προσαρμογή της κοινωνίας στις αλλαγές αυτές. Η παρούσα διπλωματική εργασία διεξάγεται στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων ... -
Εκπαίδευση ενηλίκων για το τμήμα προμηθειών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σε ένα έντονα ψηφιοποιημένο και παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα αξιοποιήσουν το ανθρώπινο δυναμικό τους, με απώτερο στόχο την ενίσχυση του ανταγωνιστικού ... -
Ενδυνάμωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω του e-mentoring : ανάλυση αντιλήψεων και προοπτικών από τους εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Το e-learning και το e-mentoring αποτελούν δύο σύγχρονες μεθόδους που στοχεύουν στη βελτίωση της μάθησης με την αξιοποίηση σύγχρονων προσεγγίσεων της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις των ... -
Εφαρμογή της μεθόδου PBL σε ένα CSCL περιβάλλον για την διεπιστημονική προσέγγιση των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01)Η PBL (Problem Based Learning) είναι μια εκπαιδευτική στρατηγική η οποία εφαρμόστηκε αρχικά στον τομέα της ιατρικής και έπειτα επεκτάθηκε και σε πολλούς άλλους επιστημονικούς κλάδους. Είναι μια τεχνική μάθησης με την οποία ... -
Η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δράματος ως εκπαιδευτικής τεχνικής σε προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως βασικό σκοπό να διερευνήσει τη συμβολή του Εκπαιδευτικού Δράματος ως εκπαιδευτικής τεχνικής στην επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων προγραμμάτων που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς. ... -
Ο σημασιολογικός ιστός και τα ανοιχτά διασυνδεδεμένα δεδομένα στην εκπαίδευση : ανάπτυξη θεματικής πύλης δυναμικής παρουσίασης ανοικτών και διασυνδεδεμένων εκπαιδευτικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Ο Σημασιολογικός Ιστός και τα Ανοιχτά Διασυνδεδεμένα Δεδομένα αποτελούν μία σύγχρονη τάση στο χώρο της εκπαίδευσης και μάθησης. Βάσει του παραπάνω έχει αναπτυχθεί ένα πλήθος εφαρμογών που χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικής εφαρμογής “XML ELAB” με χρήση WordPress για την εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η τεχνολογία πάντα έπαιζε σημαντικό ρόλο στο τομέα της εκπαίδευσης, καθώς η διαχρονική εξέλιξη των εκπαιδευτικών εργαλείων οδηγούσε αντίστοιχα σε εξέλιξη και διαφοροποίηση των εκπαιδευτικών διαδικασιών και μεθόδων. Ιδιαίτερα ... -
Χρήση ψηφιακών μέσων για την υποβοήθηση στην εκμάθηση της ταστιέρας της κιθάρας : το εκπαιδευτικό σύστημα “Fretfull”
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η διδασκαλία της ηλεκτρικής κιθάρας αποτελεί αντικείμενο πολλών ερευνών τόσο ανάμεσα σε μουσικολόγους και εκπαιδευτικούς, όσο και σε ερευνητές μουσικής τεχνολογίας. Στην Ελλάδα, η διδασκαλία της ηλεκτρικής κιθάρας (όπως ...