Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Επιβλέποντα "Ρετάλης, Συμεών"
Αποτελέσματα 98-117 από 134
-
Παρακολούθηση, καταγραφή, ανάλυση και τεκμηρίωση καλών πρακτικών σε σχολεία που αξιοποιούν την μέθοδο 1-1 ipad στην τάξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την παρουσίαση μίας μελέτης που υλοποιήθηκε με σκοπό την παρακολούθηση, την καταγραφή και την ανάλυση καλών πρακτικών της προσέγγισης «1-1 iPad» σε σχολεία που τη χρησιμοποιούν, ... -
Παρουσίαση και αξιολόγηση εργαλείων ηλεκτρονικής εξέτασης βάσει προτεινόμενου πλαισίου αξιολόγησης
(2013-03-11)Η ανάγκη που προκύπτει από τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών για συχνή αξιολόγηση (διαμορφωτική ή/και αυτο-αξιολόγηση) καθώς και τα προβλήματα από τον παραδοσιακό τρόπο εξέτασης, οδηγούν στην υιοθέτηση της ηλεκτρονικής ... -
Περιβάλλον σχεδίασης διαδικτυακών επιτραπέζιων εκπαιδευτικών παιχνιδιών
(2013-04-17)Οι νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις που προκύπτουν από την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε συνδυασμό με το μεγάλο ενδιαφέρον των μαθητών για ηλεκτρονικά παιχνίδια, δημιούργησε την ανάγκη ... -
Περιβάλλοντα εισαγωγής στον προγραμματισμό : διαδικτυακός τόπος παρουσίασης λογισμικών για την υποστήριξη της διδασκαλίας του προγραμματισμού στο δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός διαδικτυακού τόπου που θα αποτελέσει ένα σημείο αναφοράς για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν ή καλούνται να διδάξουν προγραμματισμό στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και ... -
Πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων Moodle 2.x : ανάπτυξη υλικού για τη διεξαγωγή εξετάσεων πιστοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης είναι η βασική τεχνολογική υποδομή λογισμικού για τα περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Χρησιμοποιούνται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια, ... -
Πλατφόρμα παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης(rehabilitation game platform) με την χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft (C# , .Net framework)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-08)Δημιουργία πλατφόρμας παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης με τη χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft . Ενδεικτικές κατηγορίες παιχνιδιών. Onderste extremiteiten - Rug - Dynamische Balans - Bovenste ... -
Πλατφόρμες διαχείρισης έργου από απόσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης της πλατφόρμες διαχείρισης έργου από απόσταση. Για την κατανόηση του αντικειμένου μελέτης της παρούσας εργασίας κρίθηκε απαραίτητο αρχικά να οριστούν οι έννοιες του ... -
Ποιοτική σύγκριση πλαισίων διασφάλισης των MOOCs – Δημιουργία πλαισίου διασφάλισης της ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Ηλεκτρονική Μάθηση», και παρουσιάζει τα ευρήματα από την συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση στην ποιότητα των μαζικών ανοικτών ... -
Πολυμεσικό υλικό για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου
(2014-05-29)Παρά το γεγονός ότι το Διαδίκτυο συνθέτει ένα χώρο που προσφέρει ικανοποίηση στους μαθητές, ωστόσο οι πιθανοί κίνδυνοι που ενέχει για την ιδιωτική ζωή και την προσωπική τους ασφάλεια είναι πάρα πολλοί. Γι’ αυτό το λόγο οι ... -
Σημασιολογική Ομοιότητα Κειμένων - Notion Oriented Approach (NOA)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10)Η επεξεργασία φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing - NLP) είναι ένας τομέας της τεχνητής νοημοσύνης που συντροφεύει την πληροφορική από τα πρώτα της χρόνια. Χωρίζεται σε διάφορες επιμέρους κατηγορίες με επικρατέστερες ... -
Στα ίχνη των οξέων και των βάσεων : διδακτικό σενάριο για το μάθημα της φυσική της ΣΤ δημοτικού με έμφαση στη χρήση των πειραματικών συσκευών Labdisc, στην εφαρμογή μοντέρνων μεθόδων αξιολόγησης και στην αποτίμηση των inquiry skills
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση ενός πρότυπου εκπαιδευτικού σεναρίου που αφορά το πλαίσιο του μαθήματος «Φυσικά» της Στ' Δημοτικού και συγκεκριμένα την ενότητα «Οξέα - Βάσεις ... -
Σύστημα δημιουργίας κλιμάκων διαβαθμισμένων κριτηρίων αξιολόγησης επίδοσης εκπαιδευομένων
(2012-10-04)Η αξιολόγηση της επίδοσης των εκπαιδευόμενων αποτελεί ένα σημαντικό και αναγκαίο μέρος της διδακτικής διαδικασίας, κύριος σκοπός της οποίας είναι ο προσδιορισμός του βαθμού επίτευξης των εκάστοτε διδακτικών στόχων. Αξιολόγηση, ... -
Συγκριτική μελέτη έντυπων και ψηφιακών αξιολογητικών εργαλείων για επιτελικές λειτουργείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Στις μέρες μας οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης εκπαίδευσης. Ενσωματώνονται με δεξιοτεχνία σε όλα τα στάδια της μαθησιακής διαδικασίας. Ένα από τα πιο σημαντικά ... -
Συνεργατικό εργαλείο δημιουργίας ψηφιακής αφίσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η δημιουργία αφίσας αποτελεί μία δραστηριότητα η οποία μπορεί να επιφέρει μία σειρά από σημαντικά εκπαιδευτικά οφέλη για τους μαθητές οποιασδήποτε εκπαιδευτικής βαθμίδας. Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη, αποτελεί το γεγονός ... -
Συστήματα Διαχείρισης Μαθητή – Student Information Systems (S.I.S.) & εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η ευρεία χρήση των Συστημάτων Διαχείρισης Μαθητών από μεγάλο αριθμό, κυρίως ξένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι κάτι που χαρακτηρίζει τη σημερινή εποχή. Αυτό, τις περισσότερες φορές, συμβαίνει λόγω των ραγδαίων εξελίξεων ... -
Σχεδίαση & υλοποίηση εργαλείου δημιουργίας ερωτήσεων αυτο-αξιολόγησης με δυνατότητα export συγκεκριμένου xml format
(2014-01-21)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται σχεδιασμός, ανάπτυξη και υλοποίηση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ερωτήσεων. Κύριος σκοπός είναι οι ερωτήσεις αυτές να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως είσοδος στο γνωστό και δημοφιλές ... -
Σχεδίαση εκπαιδευτικού επιτραπέζιου παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Τις τελευταίες δεκαετίες η σπατάλη τροφίμων έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις με σοβαρές κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις. Ως εκ τούτου, αποτελεί ζητούμενο η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και η ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής δημιουργίας ψηφιακής αφίσας
(2015-05-06)Η αφίσα στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας μπορεί να βελτιώσει τη μαθησιακή εμπειρία. Με την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και την εξάπλωση του web2 η παραδοσιακή αφίσα έγινε ψηφιακή. Σκοπός της παρούσας ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού εργαλείου για τη χρήση επιτραπέζιων ηλεκτρονικών εκπαιδευτικών παιχνιδιών πολλών χρηστών
(2012-07-19)Η ένταξη των παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία έχει αρχίσει σιγά σιγά να κάνει την εμφάνισή της και στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας το μεγάλο ρεύμα της εποχής, που στο εξωτερικό βρίσκεται σε αρκετά ... -
Σχεδιασμός εκπαιδευτικού παιχνιδιού μέσω της κάμερας Kinect για παιδιά με ειδικές ανάγκες
(2014-12-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση της τεχνολογίας φυσικής αλληλεπίδρασης και ανίχνευσης κίνησης Kinect στην θεραπευτική αποκατάσταση των ατόμων με κινητικά προβλήματα. Προσπαθεί να αξιολογήσει και ...