Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Επιβλέποντα "Παρασκευά, Φωτεινή"
Αποτελέσματα 30-49 από 95
-
Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ή αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio ως υποστηρικτικού εργαλείου συνεργατικών και ατομικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του PBL Script ... -
Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στο σημερινό ραγδαία μεταβαλλόμενο κοινωνικό, τεχνολογικό και οικονομικό περιβάλλον, τα άτομα έρχονται καθημερινά αντιμέτωπα με ένα σύνολο πολύπλοκων καταστάσεων και προβλημάτων, που επιζητούν μία ή και περισσότερες πιθανές ... -
Αξιοποίηση του μοντέλου MCIEC σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον για τη διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και ειδικά μετά τις επιπτώσεις που έφερε η πανδημία του COVID-19, οι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητο να συμβαδίσουν και να εφαρμόσουν νέες μεθόδους και τρόπους διδασκαλίας κατά την εκπαιδευτική ... -
Αξιοποίηση του μοντέλου κινήτρων ARCS και συνεργατικών τεχνικών για τη δημιουργία ενός μικτού περιβάλλοντος μάθησης βασικών εννοιών προγραμματισμού μέσα από έννοιες STEAM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Ερευνητικοί πυλώνες στην παρούσα εργασία αποτέλεσαν ο συναισθηματικός (affective), ο κοινωνικός (social) και ο γνωστικός (cognitive) τομέας, οι οποίοι περιλαμβάνουν διάφορους σημαντικούς παράγοντες μάθησης. Κατ' αντιστοιχία, ... -
Αξιοποίηση των ευέλικτων μεθόδων στη διαχείριση απόδοσης στο πλαίσιο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού: μια ερευνητική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Οι ραγδαίες αλλαγές που έχουν επιφέρει η τεχνολογία και τα ψηφιακά συστήματα τα τελευταία χρόνια, έχουν δημιουργήσει μια νέα πραγματικότητα για το χώρο της οικονομίας. Τη θέση των παραδοσιακών μεθόδων διαχείρισης έργου ... -
Αξιοποίηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία ανιχνεύοντας τη σημασία της δημιουργικότητας στις μέρες μας, επιχειρεί να εξετάσει την καταλληλότητα του 3D εικονικού κόσμου Second Life, ένα περιβάλλον βασισμένο σε χαρακτηριστικά ... -
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση
(2014-06-17)Οι σημερινές κοινωνίες προσπαθώντας να δώσουν μία πιο ευχάριστη και δημιουργική νότα στη διαδικασία της μάθησης έχουν στραφεί στα εκπαιδευτικά – ψηφιακά παιχνίδια, πιστεύοντας ότι με τον τρόπο αυτό η διδασκαλία θα αποκτήσει ... -
Αξιοποιώντας τις αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού σε περιβάλλοντα μάθησης με την υποστήριξη της τεχνολογίας
(2013-02-11)Προκειμένου το άτομο να μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις που επιτάσσει η σύγχρονη κοινωνία, θα πρέπει να είναι κριτικά σκεπτόμενο και δημιουργικό (WHO, 1999). Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης αποτελεί βασικό στόχο της ... -
Αποτελεσματικότητα της παιχνιδοποίησης στην ηλεκτρονική μάθηση: μελέτη περίπτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με χρήση της πλατφόρμας Μoodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Σκοπός: Κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα μιας εφαρμογής παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι όπως αυτή υλοποιήθηκε για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, με χρήση συγκεκριμένων ... -
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και παιχνιδοποίηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να εξετάσει αν ένα εκπαιδευτικό σενάριο σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον (Moodle) βασισμένου στην θεωρία της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης (self-regulation learning) και της ... -
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και προσαρμοστική υποστήριξη της συνεργασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Με την παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρείται μία μελέτη στο πεδίο των Προσαρμοστικών Εκπαιδευτικών Συστημάτων Υπερμέσων (Adaptive Educational Hypermedia Systems, AEHS) με την ενσωμάτωση ενός παιδαγωγικού μοντέλου, της ... -
Βέλτιστες πρακτικές ανάπτυξης και χρήσης εκπαιδευτικών πόρων σε εικονικό ψηφιακό κόσμο μάθησης
(2012-09-25)Η παρούσα μελέτη αφορά την κατασκευή οδηγού βέλτιστων πρακτικών ανάπτυξης και χρήσης Εκπαιδευτικών πόρων και στον εικονικό ψηφιακό κόσμο του Second Life. Μεγάλοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί προσανατολίζονται τα τελευταία ... -
Γνωστικά εργαλεία μάθησης και ηλεκτρονική μάθηση - CTAT
(2013-03-11)Τα γνωσιακά εργαλεία, μοντέλα και περιβάλλοντα μάθησης αποτελούν σημαντικά μέσα για την επίτευξη αποτελεσματικότερης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν μέσα από τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων και όχι ... -
Δημιουργία διαδικτυακού μαθήματος μουσειακής εκπαίδευσης βασισμένο στις αρχές του μοντέλου ανάπτυξης κινήτρων ARCS-V σε πλαίσιο διερευνητικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε να διερευνηθεί η επίδραση μιας τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαιδευτικής παρέμβασης στην ανάπτυξη και διατήρηση των κινήτρων μάθησης εκπαιδευόμενων. Ειδικότερα, ... -
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων βασισμένων στο μοντέλο της γνωστικής μαθητείας, στο πεδίο της ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων βασισμένων στο μοντέλο της γνωστικής μαθητείας, στο πεδίο της Ιστορίας» αφορά στον σχεδιασμό, στην δημιουργία, στην παρουσίαση διαδικτυακών σεμιναρίων ... -
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων εκπαιδευτικής ψυχολογίας βασισμένων στο μοντέλο κινήτρων ARCS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03) -
Δημιουργία εκπαιδευτικής παρέμβασης με θέμα το διαδικτυακό εκφοβισμό στηριζόμενης στο μοντέλο κινήτρων ARCS σε περιβάλλον Ανεστραμμένης τάξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Οι τρείς τομείς της μάθησης και της εκπαίδευσης είναι οι: γνωστικός (Bloom,1956),συναισθηματικός (Krathwohl,1964) και ψυχοκινητικός ( Harrow,1972). Μαζί με αυτούς προέκυψαν και οι σχετικές ταξονομίες, οι οποίες ξεκινώντας ... -
Δημιουργία τεχνολογικά υποστηριζόμενου μαθησιακού περιβάλλοντος στο πλαίσιο της εκπαίδευσης STEM συνδυάζοντας τη συνεργατική στρατηγική jigsaw με τις μεθόδους της γνωστικής μαθητείας για την πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Η εκπαίδευση STEM ενσωματώνει και ενώνει διαφορετικούς τομείς μελέτης. Οι συνδέσεις ανάμεσα σε αρχές μάθησης έχει αποδειχθεί ότι ενθαρρύνουν τους μαθητές να κάνουν παραγωγικές συνδέσεις ανάμεσα σε μαθήματα, να αυξήσουν τις ... -
Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της μεθοδολογίας Agile σε περιβάλλον e- Learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Στις μέρες μας, καθώς η τεχνολογία και η κοινωνία εξελίσσονται διαρκώς, έχει δημιουργηθεί η ανάγκη εισχώρησης νέων τρόπων μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο 21ος αιώνας απαιτεί την κατάκτηση μίας ποικιλίας δεξιοτήτων ... -
Διερευνώντας τη δυναμική της μεθοδολογίας Steam στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας, μέσα από την επίλυση προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η μεθοδολογία STEM τα τελευταία χρόνια προβάλλεται ως μία πρόταση διδακτικής μεθοδολογίας η οποία ανταποκρίνεται στις κλιμακούμενες ανάγκες της κοινωνίας και της αγοράς εργασίας στον σύγχρονο κόσμο. Αυτό εξασφαλίζεται μέσα ...