Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Επιβλέποντα "Παρασκευά, Φωτεινή"
Αποτελέσματα 88-97 από 97
-
Τεχνολογίες πληροφορικής στην εκπαίδευση: εκπαίδευση εκπαιδευτικών
(2012-09-12)Τα τελευταία χρόνια νέοι όροι της τεχνολογίας εισβάλλουν στο επάγγελμα των εκπαιδευτικών. Η ηλεκτρονική μάθηση, η μάθηση εξ' αποστάσεως αλλά και η ανάγκη για συνεχή επαγγελματική ανέλιξη είναι συνυφασμένες με την αλλαγή ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανεστραμμένης διδασκαλίας βασισμένη στο μοντέλο κινήτρων ARCS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Η παρούσα διπλωματική εργασία χωρίζεται σε τρία τμήματα (κεφάλαια): 1) την θεωρητική θεμελίωση, 2) την ανάλυση της μεθοδολογίας της έρευνας που υλοποιήθηκε και 3) την διατύπωση των αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων που ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση - παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων στον 21ο αιώνα: δημιουργία ενός e-course χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του Design Thinking για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Στην εποχή μας συνηθίζεται ακόμη ο παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας με αποτέλεσμα να μην καλλιεργούνται δύο από τις βασικότερες δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως η δημιουργικότητα και η συνεργατικότητα. Για να προωθηθούν ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση - παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των στοιχείων της επαυξημένης πραγματικότητας βασισμένων στη θεωρία challenge-based learning για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Με την παρούσα ερευνητική προσέγγιση επιχειρείται η δημιουργία ενός παιχνιδοποιημένου περιβάλλοντος μάθησης που θα είναι ικανό να καλλιεργήσει και να ενισχύσει δεξιότητες 21ου αιώνα σε παιδιά νηπιακής ηλικίας και πιο ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση : κριτήρια αξιολόγησης ψηφιακών διδακτικών σεναρίων με εστίαση σε σενάρια μαθηματικών β/βάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει κριτήρια αξιολόγησης ψηφιακών διδακτικών σεναρίων, και με βάση αυτά να διατυπώσει προδιαγραφές ποιότητας για τα σενάρια αυτά, όπως και τις βέλτιστες πρακτικές ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: παρεμβάσεις για την εκμάθηση ελληνικών ως δεύτερης ξένης γλώσσας: τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: μελέτη περίπτωσης στο μάθημα της ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Η παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία δημιουργήθηκε για να διερευνήσει εάν το συγκεκριμένο e-course που βασίζεται στη διερευνητική μάθηση, αξιοποιεί το μοντέλο κινήτρων ARCS και περιλαμβάνει τεχνικές συνεργατικής μάθησης ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: τεχνικές παιχνιδοποίησης στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στην εποχή μας, οι σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες επιβάλλουν μαθητοκεντρικά συστήματα διδασκαλίας σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, παράλληλα με σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και πλούσια κοινωνική αλληλεπίδραση. Αυτό ... -
Το ePortfolio ως εκπαιδευτικό εργαλείο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(2012-10-31)Η εξέλιξη των παιδαγωγικών θεωριών ανέδειξε ένα από τα σημαντικότερα θέματα προς μελέτη: την αξιολόγηση των μαθητών σε συνάρτηση με την εις βάθος κατάκτηση της γνώσης. Η παράλληλη ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στα σχολεία ... -
Υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού διαδραστικού σεναρίου βασισμένο στην πρακτική της ενσυνειδητότητας για την ανάπτυξη των επιτελικών λειτουργιών και της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών προσχολικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα πλαίσια εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας σε παιδιά Προσχολικής Εκπαίδευσης αποτέλεσε μεγάλη πρόκληση στην κοινότητα των εκπαιδευτικών οι οποίοι κλήθηκαν να αναλάβουν και να ανταποκριθούν στα νέα τους καθήκοντά την φετινή χρονιά μετά ... -
Χρήση του gamification και της θεωρίας του αυτοπροσδιορισμού για ανάπτυξη κινήτρων σε ενήλικες εκπαιδευόμενους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την ερευνητική αυτή διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναπτυχθεί ένα σεμινάριο κατάρτισης βασισμένο στις θεωρίες κινήτρων και στην πρακτική της παιχνιδοποίησης. Ειδικότερα γίνεται προσπάθεια για τον σχεδιασμό ενός ...