Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer Lifetime Value (CLV)"
Αποτελέσματα 2-3 από 3
-
Μέθοδοι τμηματοποίησης πελατών με χρήση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Η σύγχρονη εποχή είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική για τις επιχειρήσεις. Το περιβάλλον μέσα στο οποίο κινούνται είναι μεταβαλλόμενο και απαιτεί σωστή λήψη αποφάσεων κάθε στιγμή και δεδομένου των συνθηκών. Σήμερα, η διαδικασία ... -
Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και στρατηγικές διαχείρισης πελατειακών σχέσεων για την πρόβλεψη της αξίας ζωής πελατών σε εταιρείες iGaming
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Τα τελευταία χρόνια, οι εταιρείες iGaming έχουν γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με τις διαδικτυακές πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων. Αυτή η αύξηση της δημοτικότητας ...