Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ψηφιακή τεχνολογία"
Αποτελέσματα 3-11 από 11
-
Δημιουργία ψηφιακού υλικού για την εκμάθηση δημιουργίας εκπαιδευτικών κόμικς
(2012-09-28)Τα εκπαιδευτικά κόμικς έχουν αρχίσει να γίνονται ευρέως γνωστά στο εξωτερικό όπου πολλά σχολεία τα έχουν ήδη εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών τους. Με αυτόν τον τρόπο παρέχουν στους μαθητές τους μόρφωση με σύγχρονες τεχνικές ... -
Ένα εργαλείο δημιουργίας online κόμικς
(2011-06-23)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση μίας ηλεκτρονικής κοινότητας για ψηφιακά κόμικς, μέσα από την οποία οι χρήστες θα μπορούν να δημοσιεύουν δικές τους δημιουργίες άλλα ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση, ψηφιακό μέρισμα και ψηφιακή οικονομία
(2012-09-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιλαμβάνει μια τεχνοοικονομική μελέτη για τη μετάβαση της επίγειας αναλογικής τηλεόρασης σε ψηφιακή στον Ελλαδικό χώρο. Αρχικά περιγράφονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά της επίγειας ψηφιακής ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση, ψηφιακό μέρισμα και ψηφιακή οικονομία
(2012-09-07)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στον τρόπο οργάνωσης της διαδικασίας μετάβασης προκειμένου να είναι αυτή επιτυχής, προκαλώντας τον ελάχιστο δυνατό οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό αντίκτυπο. Αρχικά περιγράφονται τα ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση: τεχνικό πλαίσιο μετάβασης, ψηφιακό μέρισμα
(2012-09-28)Το θέμα αφορά την μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση και πιο συγκεκριμένα αναλύεται από το πρίσμα του τεχνικού πλαισίου της ψηφιακής μετάβασης. Πιο συγκεκριμένα, στο εισαγωγικό κεφάλαιο της εργασίας, γίνεται μια ιστορική ... -
Η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση: ψηφιακό μέρισμα, ψηφιακή οικονομία: ρυθμιστικό πλαίσιο
(2012-09-28)Η παρακάτω εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της συγγραφής της διπλωματικής εργασίας του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών Τεχνοοικονομικής Διοίκησης και Ασφάλειας Ψηφιακών Συστημάτων του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων ... -
Οπτικοποίηση μεταβολών σε ψηφιακά μέσα με βάση τον αλγόριθμο History Flow
(2011-07-12)Κεντρικό άξονα της εργασίας αυτής αποτέλεσε η ανάπτυξη ενός εργαλείου οπτικοποίησης πληροφορίας. Η οπτικοποίηση λαμβάνει χώρα και σε περιβάλλον τριών διαστάσεων (τριδιάστατη οπτικοποίηση) και η γλώσσα προγραμματισμού που ... -
Σύστημα δημιουργίας χαρακτήρων για ηλεκτρονικά κόμικς
(2011-06-24)Τα κόμικς πρωτοπαρουσιάστηκαν σε έντυπη μορφή στα μέσα του εικοστού αιώνα, και από τότε έχουν γίνει απολύτως αποδεκτά από την κοινωνία σαν μια νέα μορφή τέχνης. Στην εκπαίδευση, τα κόμικς μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο, ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής δημιουργίας ψηφιακής αφίσας
(2015-05-06)Η αφίσα στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας μπορεί να βελτιώσει τη μαθησιακή εμπειρία. Με την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και την εξάπλωση του web2 η παραδοσιακή αφίσα έγινε ψηφιακή. Σκοπός της παρούσας ...