Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ηλεκτρονική μάθηση"
Αποτελέσματα 39-52 από 52
-
Παράγοντας την αλγοριθμική σκέψη με ανάπτυξη εφαρμογών με εκπαιδευτικά ρομπότ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την εργασία αυτή επιδιώκεται η παρουσίαση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου για την εκμάθηση προγραμματισμού και την πρόσκτηση του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης. Το σενάριο υλοποιείται με τη χρήση του λογισμικού «Robot Virtual ... -
Πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων Moodle 2.x : ανάπτυξη υλικού για τη διεξαγωγή εξετάσεων πιστοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Τα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης είναι η βασική τεχνολογική υποδομή λογισμικού για τα περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Χρησιμοποιούνται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια, ... -
Προώθηση η-τουρισμού (e-Tourism) σε ένα ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο σύνθετος χαρακτήρας της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας παρουσιάζει ασυνήθιστες προκλήσεις για την εκπαίδευση και την εξειδίκευση των παρόχων, καθώς παρατηρείται έλλειψη υπηρεσιών, χρόνου αλλά και πόρων. Η ... -
Συστήματα Διαχείρισης Μαθητή – Student Information Systems (S.I.S.) & εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η ευρεία χρήση των Συστημάτων Διαχείρισης Μαθητών από μεγάλο αριθμό, κυρίως ξένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι κάτι που χαρακτηρίζει τη σημερινή εποχή. Αυτό, τις περισσότερες φορές, συμβαίνει λόγω των ραγδαίων εξελίξεων ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση μαθήματος αξιοποιώντας την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το ζητούμενο όλων των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας αποτελεί η ποιότητα της σχολικής μάθησης. Ενώ στο παρελθόν τα μοντέλα διδασκαλίας ήταν αποκλειστικά δασκαλοκεντρικά, πλέον η τάση που επικρατεί από τις έρευνες της ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού σεναρίου για την ενίσχυση του επιστημονικού γραμματισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με την αξιοποίηση του Moodle : η περίπτωση της διδασκαλίας του Φαινομένου των Εποχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο Επιστημονικός Γραμματισμός, ο γραμματισμός στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία, αποτελούσε και αποτελεί επιτακτική ανάγκη και πρωταρχικό σκοπό της Εκπαίδευσης στη σύγχρονη κοινωνία. Δυστυχώς οι έως τώρα καθιερωμένες ... -
Σχεδιασμός και δημιουργία διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για την προσχολική και την πρωτοσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-04)Η παρούσα εργασία σκοπό έχει το σχεδιασμό, τη δημιουργία, την παρουσίαση και την αξιολόγηση ενός ψηφιακού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο θα μπορεί να υποστηρίζει συμπληρωματικά την εκπαιδευτική διαδικασία στο ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικού περιεχομένου μέσω της πλατφόρμας Moodle στο μάθημα της Ιστορίας της Β’ γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06-27)Η μεταπτυχιακή έρευνα με τίτλο: «Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικού περιεχομένου μέσω της πλατφόρμας Moodle, στο μάθημα της Ιστορίας της Β’ γυμνασίου» αποτελεί μία έρευνα που έγινε στα πλαίσια του Π.Μ.Σ. «Ηλεκτρονική ... -
Σχεδιασμός μαθημάτων στο Moodle
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο καθορισμός, η παρουσίαση και η εφαρμογή αρχών και οδηγιών σχεδίασης μαθημάτων στην πλατφόρμα διαχείρισης μαθημάτων Moodle. Προς την κατεύθυνση αυτή, αναζητήθηκαν και ... -
Τα ψηφιακά δωμάτια διαφυγής, μια αποτελεσματική καινοτομία στη διδασκαλία μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων τα τελευταία χρόνια και τις αλλαγές που έφερε η πανδημία COVID-19, καθίσταται αναγκαία η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Οι μέθοδοι διδασκαλίας και τα αναλυτικά ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση - παρεμβάσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων στον 21ο αιώνα: δημιουργία ενός e-course χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του Design Thinking για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Στην εποχή μας συνηθίζεται ακόμη ο παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας με αποτέλεσμα να μην καλλιεργούνται δύο από τις βασικότερες δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως η δημιουργικότητα και η συνεργατικότητα. Για να προωθηθούν ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: παρεμβάσεις για την εκμάθηση ελληνικών ως δεύτερης ξένης γλώσσας: τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση: μελέτη περίπτωσης στο μάθημα της ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Η παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία δημιουργήθηκε για να διερευνήσει εάν το συγκεκριμένο e-course που βασίζεται στη διερευνητική μάθηση, αξιοποιεί το μοντέλο κινήτρων ARCS και περιλαμβάνει τεχνικές συνεργατικής μάθησης ... -
Χαρακτηρισμός εκπαιδευτικών εργαλείων με εκπαιδευτικά μεταδεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίας (ΤΠΕ) έχει επηρεάσει σημαντικά την σχολική εκπαίδευση προσφέροντας σημαντικές δυνατότητες για την παροχή στους μαθητές αποτελεσματικών μαθησιακών εμπειριών. ... -
Χρήση του gamification και της θεωρίας του αυτοπροσδιορισμού για ανάπτυξη κινήτρων σε ενήλικες εκπαιδευόμενους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την ερευνητική αυτή διπλωματική εργασία επιχειρείται να αναπτυχθεί ένα σεμινάριο κατάρτισης βασισμένο στις θεωρίες κινήτρων και στην πρακτική της παιχνιδοποίησης. Ειδικότερα γίνεται προσπάθεια για τον σχεδιασμό ενός ...